Gå til innhold

Det kommer spillet er skadet på Xbox hele tia

GrH

Anbefalte innlegg

HJeelp Det kommer opp på skjermen spillet er skadet på alle mine spill.Jeg har prøvd og rense dvd romen ti tusen ganger men det hjelper ikke. Hva skal

jeg gjøre Den er ikke chipet men har tengt og chippe den og sette inn ny hd men så klikkan da?????? :hmm::hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan evt. prøve å skaffe deg sån linse renser og se om det hjelper...

Kan jo være et korrupt spill eller noe galt annet også da...

Er det bare et spill dette har skjedd med eller er det flere?

edit:skriveleif

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar

Det er på alle mine spill har også prøvd og rense linsa takk for all hjelpen.

Skal prøve og åpne den og se om laseren foreksempel har dottet ut av stilling eller noe sånt.

Garantien fins ikke lenger men vet noen om jeg kan sette inn samsung* spiller det står i en Thomson det er sikkert den som har tatt kvelden :(:(

Lenke til kommentar
Det er på alle mine spill har også prøvd og rense linsa takk for all hjelpen.

Skal prøve og åpne den og se om laseren foreksempel har dottet ut av stilling eller noe sånt.

Garantien fins ikke lenger men vet noen om jeg kan sette inn samsung* spiller det står i en Thomson det er sikkert den som har tatt kvelden :(:(

Er mulig å stille på laseren med en skru eller noe men tror det er ganske vanskelig å få bra resultat (kan fort ende opp med at det blir enda verre).

Lenke til kommentar
Du kan bruke vilken som helst Xbox DVD spiller i Xboxen din.

Hvilken som helst? har en kompis med en xbox med ødelagt dvd rom, han har ikke peil i det hele tatt så når jeg sa at det bare var å sette inn en ny dvd så trodde han nesten ikke på meg :p

Han kjøpte ny xbox istede for og skaffe ny dvd rom :D

så nå har han 2stk, den ene har jeg tenkt og lage en om til et multimediasenter, med ny hd og modchip, men så må jo jeg skaffe ny dvd rom da, så jeg lurer på om jeg faktisk kan bruke hvilken som helst dvd rom eller om jeg er nødt til og skaffa en orginal?

Lenke til kommentar

Hvis du skal lese av orginal spill, må du ha en xbox dvdrom, (samme hvilket merke, dog jeg ville vel foretrukket samsung) skal den kun lese av filer fra brente cder/dvder, kan du sette inn en vanlig dvd rom. (Ikke at det passer så veldig bra da med tanke på utseende, hvis du skjønner..)

Lenke til kommentar

nei garantien gikk ut for 2 månder siden :thumbdown::thumbdown:.

Men har fått fikset det :thumbup::thumbup: til alle som har en Thomson spiller i sin xbox

og garantien har gått ut åpne spilleren og ta ut alt støvet som er inni og skjekke kabelen til laseren (det var noe inni H****** mye støv inni og laser kabelen hadde dotte halveis ut)

Men husk at det er på eget ansvar

Takk for all hjelpa :yes::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...