Gå til innhold

Noen Spill å anbefale meg en treig sommer?


Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Må berre nevne Operation Flashpoint. Genialt spill med utrolig spillefølelse.

 

Du ligger i en busk med en haug av russere rundt.

Du hører en tanks rulle forbi...

En del russere springer 5 meter fra deg...

 

Du ligger der i buskene din med en h****tes puls, men du tenker "I'm gonna die, I'm gonna die, I'm gonna fu**ing die!!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen nevnte System Shock 2, og det er et meget bra valg. Litt utdatert grafikk, men ekstremt bra stemning og til tider (u)behagelig uhygge.

 

Ellers må jo Thief og Thief 2 nevnes. Også i disse er det veldig god og nifs stemning.

 

Nå kommer jo forhåpentligvis Call of Cthulhu ut i august også, så sensommeren er iallfall datamessig reddet for min del :smile:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Quote:


Den 2002-06-22 17:22, BadKarma^ skrev:

drit i warcraft... så du hadde spilt det.. ( er ikke flink nok til å lese.. hehe)


Men et du ikke har spilt er die hard: Nakatomi plaza... vet ikke når det kommer ut men siden du hadda spilt wc3 før det kom ut så kan du prøve å finne die hard:N.P...



Do not underrestimate......
:cool:


 

Hehe.. ikke spillt Die Hard Nakatomi Plaza? Lol.. spillt det for over en måned siden.. hehe :wink:

 

Var meget dårlig :smile:

 

----------------

 

CS spiller jeg til vanlig, men trenger et alternativ til dette.. f.eks når jeg prøver å fixe routeren, å installerer nytter det ikke med cs....

 

MvH.

Beret

Lenke til kommentar

Villig til å Prøve noe nytt???

 

 

Tactical Ops: Assault on Terror

 

-En Unreal Tournament Mod (må a Unreal T. installert)

 

-Klassiske Terrorist/Counter Terrorist("Special Forces") oppdrag som: Hostages, Ha controll over et bestemt området osv. (og selføgelig utslette alle fiender... noe som er mer enn mest populært fremfor de egentlige oppdragene... :smile: )

 

-Seriøst bra "up to date" grafikk.

 

-Realistiske bevegelser og omgivelser... (endelig)

 

-Supre Maps Ideelle til Clan Matcher, 2 vs 2, el bare vanlig tidsfordiv mot en mengde ukjente folk... :smile:

 

-Ulikt alt annet du noen gang har opplevd...

 

http://www.tactical-ops.to/ :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...