Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei.. sitter her å kjeder meg littegranne.... Hva skal man ta seg til i dårlig vær å når kamerater er på ferie på Majorca? Joda, man kjøper inn en kasse pils, å et par grandiosaer, bærer tv-stolen inn på pcrommet, å slår seg godt til rette.. Men så til spørsmålet mitt.. Noen her som kan anbefale meg et spill å tre, jeg kan pløye gjennom? Primært FPS, men oxo RTS o.l... De jeg allerede har spilltrunda, eller ikke er interrisert i er: NWN (freeware vet dere :wink: ) Morrowind GTA3 Warcraft3 (oxo freeware :wink: ) SOF2 Half Life NOLF Wørmz :razz: MS Flight sim 95982k2k02 Deus Ex Så... Noen her som har noen andre gode alternativer?, så er jeg meget glad for dette :smile: MvH. Norwegian_Beret Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hørt mye bra om Dungeon Siege selv har jeg ikke spilt det men det skal vist være bra... Do not underrestimate...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 glemte å si at jeg oxo har spillt Tycoon serien ;D Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Det kom ut en expansion pack til MS Flight Simulator 2002. Mener den het Sky Ranch eller no. Siden du har spilt alle FS-spella så kunne det ikke skade å si nevne Sky Ranch. Jeg vet ikke om den har kommet i butikken men den har "kommet som iso" ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 hmm... spillt dungeon siege.. syns ikkeno om det... sky ranch?? hmm.. kan prøve.. men er stress å koble opp flight joken.. menna.. kunne vært tøft.. ikke testa det i Surround yet... Thnx anyway.. Noen andre gode forslag? :smile: Beret Lenke til kommentar
Kabuto Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Homeworld og Homeworld cataclysm. Utrolig gode rts spill. Giants citizen kabuto, et humoristisk fps spill! Hvorfor lager de ikke flere spill med skikkelig humor i egentlig? Lenke til kommentar
eught Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 arcanum, fallout 1 og fallout 2. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Starcraft & Brood Ware :smile: Lenke til kommentar
Toset Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 -Jedi Knight 2: Jedi Outcast -Medal of Honor: Allied Assault Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 hei igjen dere... må desverre meddele dere at ingen av forslaga deres har vært brukbare. hehe.. anyone else? :smile: :wink: PS: dere gjør en god jobb! Beret Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Hva med Duke Nukem Manhatten Project? :smile: Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Vet ikke helt hva jeg skal spille jeg heller, venter fortvilt på w3 og NWN, Men det jeg vet er at Steel soldiers er et meget bra strategi spill, i tillegg er warriorkings ganske kult. stay alive Lenke til kommentar
krille Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Litt gammalt, men System Shock 2 er jo helt konge da. Eller hva med å sette seg ned med Grim Fandango eller Discworld Noir? Veit at adventure spill ikke er alles favoritt, men er verdt ett forsøk. Og setter du først i yoken er jo IL-2 Sturmvik et meget bra flyspill. Enemy Engaged 2 er et meget bra helikopter spill. Om ikke noe av dette er faller i smak, får du ty til min nødløsning: Alpha Centauri (med Alien Crossfire) Lenke til kommentar
starfish Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Når du sier half-life, mener du alle half-life spillene da? Hvis ikke, så spill Counter-Strike. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg sier bare to ord, ord som klinger godt i munnen, ord som betyr super grafikk og great gameplay: GLOBAL OPERATIONS! spilt dette ganske lenge...blir ikke lei, + stor realitet. .....hvis du liker 1.st person shooting da.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 humma.. flere gode forslag her ja :smile: DN: manhattan project var en vanvittig skuffelse.... Alpha Centuri er kjøpt å runda, sammen med et par andre Civilization titler.. FlyHelikopter spill.. Hmm.. somsagt, stress å koble opp flight joken + jeg bruker allerede for mange USB porter (venter fortvilt på USB hub)... Får prøve meg på global operations (humma.. fant det nettop som freeware(z))... så.. får håpe det klarer å fenge meg :smile: Ellers har jeg jo alltids Diablo2:EXP... Mista for ei stund siden min lvl 65 Sorc (350% regenerate mana) (lvl 25 glacial spike, lvl 15 thunder storm, lvl ett eller annent over 20 fire wall).. + 1100 manna.. JÆVLA plagsomt.. så jeg får vel prøve å bygge opp en ny character.. huff å huff.. jaja.. Takk for alle gode forslag.. MvH. Norwegian_Beret Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Warcraft 3 reign og chaos kommer ut om 12 dager.... Noe å tenke på hvis du liker sånne spill Do not underrestimate...... Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 drit i warcraft... så du hadde spilt det.. ( er ikke flink nok til å lese.. hehe) Men et du ikke har spilt er die hard: Nakatomi plaza... vet ikke når det kommer ut men siden du hadda spilt wc3 før det kom ut så kan du prøve å finne die hard:N.P... Do not underrestimate...... Lenke til kommentar
trøls Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Man går ALDRI lei av Half-Life! Punktum. Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Hei Viss du har internett vil jeg anbefale Counter-strike:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå