Gå til innhold

Noen Spill å anbefale meg en treig sommer?

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hei.. sitter her å kjeder meg littegranne....

Hva skal man ta seg til i dårlig vær å når kamerater er på ferie på Majorca? Joda, man kjøper inn en kasse pils, å et par grandiosaer, bærer tv-stolen inn på pcrommet, å slår seg godt til rette..

Men så til spørsmålet mitt.. Noen her som kan anbefale meg et spill å tre, jeg kan pløye gjennom? Primært FPS, men oxo RTS o.l...

De jeg allerede har spilltrunda, eller ikke er interrisert i er:

NWN (freeware vet dere :wink: )

Morrowind

GTA3

Warcraft3 (oxo freeware :wink: )

SOF2

Half Life

NOLF

Wørmz :razz:

MS Flight sim 95982k2k02

Deus Ex

Så... Noen her som har noen andre gode alternativer?, så er jeg meget glad for dette :smile:

MvH.

Norwegian_Beret

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kom ut en expansion pack til MS Flight Simulator 2002. Mener den het Sky Ranch eller no. Siden du har spilt alle FS-spella så kunne det ikke skade å si nevne Sky Ranch. Jeg vet ikke om den har kommet i butikken men den har "kommet som iso" ut :grin:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hmm... spillt dungeon siege.. syns ikkeno om det...

sky ranch?? hmm.. kan prøve.. men er stress å koble opp flight joken.. menna.. kunne vært tøft.. ikke testa det i Surround yet...

Thnx anyway..

Noen andre gode forslag? :smile:

Beret

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hei igjen dere...

må desverre meddele dere at ingen av forslaga deres har vært brukbare. hehe.. anyone else? :smile: :wink:

PS: dere gjør en god jobb!

Beret

Lenke til kommentar

Litt gammalt, men System Shock 2 er jo helt konge da. Eller hva med å sette seg ned med Grim Fandango eller Discworld Noir? Veit at adventure spill ikke er alles favoritt, men er verdt ett forsøk. Og setter du først i yoken er jo IL-2 Sturmvik et meget bra flyspill. Enemy Engaged 2 er et meget bra helikopter spill.

Om ikke noe av dette er faller i smak, får du ty til min nødløsning: Alpha Centauri (med Alien Crossfire)

Lenke til kommentar

Jeg sier bare to ord, ord som klinger godt i munnen, ord som betyr super grafikk og great gameplay:

GLOBAL OPERATIONS!

spilt dette ganske lenge...blir ikke lei, + stor realitet.

.....hvis du liker 1.st person shooting da....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

humma.. flere gode forslag her ja :smile:

DN: manhattan project var en vanvittig skuffelse....

Alpha Centuri er kjøpt å runda, sammen med et par andre Civilization titler.. FlyHelikopter spill.. Hmm.. somsagt, stress å koble opp flight joken + jeg bruker allerede for mange USB porter (venter fortvilt på USB hub)...

Får prøve meg på global operations (humma.. fant det nettop som freeware(z))... så.. får håpe det klarer å fenge meg :smile:

Ellers har jeg jo alltids Diablo2:EXP... Mista for ei stund siden min lvl 65 Sorc

(350% regenerate mana)

(lvl 25 glacial spike, lvl 15 thunder storm, lvl ett eller annent over 20 fire wall).. + 1100 manna.. JÆVLA plagsomt.. så jeg får vel prøve å bygge opp en ny character.. huff å huff..

jaja..

Takk for alle gode forslag..

MvH.

Norwegian_Beret

Lenke til kommentar

drit i warcraft... så du hadde spilt det.. ( er ikke flink nok til å lese.. hehe)

Men et du ikke har spilt er die hard: Nakatomi plaza... vet ikke når det kommer ut men siden du hadda spilt wc3 før det kom ut så kan du prøve å finne die hard:N.P...

Do not underrestimate......:cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...