uffeulus Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 kor lang tid tar det før kjølepastaen er innkjørt og funker for fult? kor mange grader vil den synnke da? og når den "kjøres inn" kan den belastes og kor mye? m.v.h uffe :!: Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 200 timer Ca +/- vet ikke hvor mange grader det vil synke, antakeligvis vil du ikke merke noe sidene gradene går et par grader opp å ned hele tiden avhengig av rom-temp og cpu'ens "aktivitet" ved måling Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hva er morsomt? Lurte på det samme.... Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hva er morsomt? Lurte på det samme.... Lurte faktisk på samme jeg også... :!: Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kanskje han bare ville spre god stemning i topicen sin? Det er prosessorens temperatur som bestemmer hvor mye du kan belaste pastaen. Hvis prosessortemperaturen nærmer seg 70 grader bør du ikke belaste den mer, men det kan hende pastaen tåler mer.. Lenke til kommentar
uffeulus Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 QUOTE (mcbeef @ 16/02/2005 : 21:02) QUOTE (EspenDL @ 16/02/2005 : 21:01) Hva er morsomt? Lurte på det samme.... Lurte faktisk på samme jeg også... eg også. hehe nei viste ik at :!: betyde at det skulle vare noe morsomt her innpå. god stemning ja, og det var allt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå