gerardpique Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg har nå lagt inn noen av mine vhs-kassetter på pcen. disse ble automatisk mpg-format. en film på halvannen time tar fra 1,5 til 2 gb plass. er det noe program som gjør det mulig å komprimere mpg-formatet,eller må jeg konvertere dem til et annet format,og hvilket program er da å foretrekke? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Har lurt på det samme flere ganger. Har av og til vært eldig å fått en Div-X komprimert ned til 700mb, men da dårlig kvalitet.. Skjønner ikke hvordan de gjør det... Endret 16. februar 2005 av tbend Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Flyttet til korrekt kategori. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 før ble " Flask.meg " brukt, men jeg vet ikke om du ennå kan få tak i den. men du kan prøve å finne noe på denne side: http://forums.dreamincode.net/showtopic9003.htm lykke til Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Du kan prøve å konvertere filen til .avi med virueldubmod. edit: crap Endret 20. februar 2005 av Beenie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå