Πεισιθάνατος Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan finne (lovlige) lydfiler av Olga Marie Mikalsen og Emma Numinen (eller hvordan det staves). Jeg har lett etter dette, men ikke funnet noe (orn'tli')... Post gjerne linker Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Er det ingen som vet det? Er det ingen som kjenner til disse to? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Joda, Olga Marie som synger "hurra for deg" er jo en klassiker. Aner ikke annet en at fettern min har den (og maaange flere) på en ekstern harddisk, men vet ikke hvor du ellers kan få tak på det... Oj, skrive-Fritz: Klarte å skrive "Ola Marie" Endret 18. februar 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hvem er Olga Marie Mikalsen og Emma Numinen? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Med "fornemm frue med pipeoprastemme": Hourra for deg som fyyiyiyiyiyller ditt ååår! Det er Olga Marie Mikaelsen (håper jeg da at jeg har rett i ) ! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Med "fornemm frue med pipeoprastemme": Hourra for deg som fyyiyiyiyiyller ditt ååår! Det er Olga Marie Mikaelsen (håper jeg da at jeg har rett i ) ! Jepp! Det er henne! Begge to tror de kan synge bra (noe de *host* ikke kan)... Jeg skulle så gjerne hatt noen lydfiler av disse to på PC'en. Det hadde vært moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå