Sjark Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei, jeg har fått noe dritt i Iexplorer, hjemmesiden blir automatisk satt til http://mysearchnow.com/ og det har kommet en ny oppgave linje, og det har blitt lagt til mange nye linker på favoritter. Jeg har søkt gjennom pcen med adaware, men det går ikke vekk. Hvordan kan jeg fjerne dette uten å formatere?? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Dette er uheldigvis en av de mer hardføre spyware-infeksjonene som er svært vanskelig å fjerne uten rette verktøy. Men jeg skulle tro Microsoft Windows AntiSpyware greier å ta knekken på ondet - dette har den i hvert fall greid hos meg før. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 vi har også en guide om dette Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 fikk det ikke vekk med Microsoft AntiSpyware Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Les den store sikkerhetsguiden! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 ...og i tillegg til at vi har en svært god sticky, er dette dårlig bruk av emnefeltet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg