jokkakim Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 finnes det directX for windows x64 edition? har problemer med fps i CS 1.6 å tror kanskje det har noe med det... Lenke til kommentar
roac Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 finnes det directX for windows x64 edition? har problemer med fps i CS 1.6 å tror kanskje det har noe med det... Ja, det finnes. Jeg føler meg rimelig sikker på at det er installert som standard også. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 åja q: men da er det nok ikke det som forårsaker det da.. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 enda et spørsmål: finnes det noen temperatur program som støtter x64 edition? Lenke til kommentar
roac Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 enda et spørsmål: finnes det noen temperatur program som støtter x64 edition? Jeg vet ikke hvordan temperaturprogrammer fungerer, men så lenge de ikke legger inn en egen driver, eller er avhengige av spesielle drivere, så skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Mener det skal være et program som måler temp på ditt hk på planetamd64 Lenke til kommentar
l33t_haxx0r Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Noen som har testa f.eks. spill som GTA San Andreas og sånt, som vet om det funker i Win x64? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Noen som har testa f.eks. spill som GTA San Andreas og sånt, som vet om det funker i Win x64? hehe. akkurat det spurte jeg om hin dagen i forumet.hehe Lenke til kommentar
l33t_haxx0r Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Noen som har testa f.eks. spill som GTA San Andreas og sånt, som vet om det funker i Win x64? hehe. akkurat det spurte jeg om hin dagen i forumet.hehe hin dagen? Anyway, hva fikk du som svar? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Så er der printerdrivere til Brother http://www.brother.com/E-ftp/windowsxp/europe.html Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå