Edstro Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Hei eg skal på lan party i vinerferien (wz15) Eg er redd for at pcen utstyrett mitt skal bli stjålet. Eg vet at det er veldig liten sansynelighet for at dette sjer men man vet jo aldri. Så eg spør her om hva dere anbefaller. Hva trenger eg for og få maskinen min godt sikret mot tyveri? Når eg er på lanet. Endret 16. februar 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 vær der hele tiden eller ta med deg pc`en din der du sover Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Vell du kan jo Prøve å ikke Sove Ellers kan du Be vennene dine å Passe på Utstyret eller De som sitter til Ventstre/ Høyre siden for deg Ellers har je aldri opplevd at noen har stjålet noe mens jeg er på lan Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har aldri hatt noen slike problemer men hvis du er redd, for dine personlige filer kan du skaffe deg en computer key eller noe.. Husker ikke helt hva det heter. Du kan kanskje ta vekk alle løse deler som mus, tastur osv? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Svaret er enkelt: Ta ut all hardwaren, og klin en god klatt lim på allt. Sett det så tilbake på plass, og la det tørke i 30 min. OK, sorry. Mange kabinetter har egne hull for montering av hengelås. Sjekk om du har det, og kjøp en hengelås. Du kan deretter feste en kjetting i hengelåsen, og lenke den fast i f.eks et bord. Hvis du ikke har mulighet til å låse kabinettet med en hengelås, kan du vurdere å ikke sove, be noen andre passe på pcen, eller montere hele pcen i et gammelt kabinett, slik at det ser ut som om du har en eldgammel pc med deg Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ingenting med "Programvare " --> "Sikkerhet" å gjøre. Sjekk heller ut denne kategorien. Søk, og du vil finne flere tråder om dette fra tidligere. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg