ithrian Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Pc'n min finner ikke hardisken Jeg putta inn en annen harddisk, men pc'n fant ikke den hell. Hvorfor finner den ikke noen hardisker, hva kan være feil? Jeg tror ikke det har noe med ledningen å gjøre, men er ikke helt sikker. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Les annonseringen min og prøv etter beste evne å svare på alt der, slik at det blir lettere for oss å hjelpe deg. Lenke til kommentar
ithrian Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 For lenge siden satt jeg på pc'n, spillte eller satt bare i windows. Plutselig så restartet pc'n seg og slo seg på igjen. Så skjedde det flere ganger så stoppet det. Og da en dag hvor jeg tok rommet mit kobla jeg fra pc'n, blåste vekk litt støv inni så satt jeg den inn på rommet igjen. Og når jeg da skrudde på pc'n så kom den nesten opp i windows "winXP pro" så restarta den seg, jobba seg opp igjen til nesten windows og restarta seg og sån fortsatte det. Først bytte jeg cpu, så hovedkort. Ingengting forandra seg. Så prøvde jeg å sette i en annen harddisk, den fant den ikke. Så prøvde jeg og formatere før jeg kom i windows, men da ble bare skjermen svart. Så tok jeg ut hardisken min og satt den i en annen pc, da fikk jeg formatert. Så flytta jeg hardisken tilbake i min pc igjen og da fant den ikke hardisken. Så hardisken er formatert, da altså ingen drivere eller noe på den. Deter en MAXTOR 40 gig harddisk. Jeg har et gammelt asus hovedkort, Ti 4800SE gf kort, 768mb SDRAM og 1Ghz prosessor. Trenger du mer informasjon da? Lenke til kommentar
ithrian Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Tror jeg fant hardisken med det andre hovedkortet bare at den sto som slave enda jeg hadde satt den som master bak ved den hvite duppeditten Endret 16. februar 2005 av t3_volcom Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 samme problemet har jeg med en data jeg nettopp fikk( brukt) kom nesten opp til loade bildet av windows så restarder den har prøvd med mange forskjellige harddisker, samme skjer fortsatt! ... Lenke til kommentar
eXpoN Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei, jeg har en 200gb S-ATA Western Digital caviar. tingen er det at.. jeg har 2 andre IDE disker.. men jeg finner ikke den nyeste altså 200gb min.. jeg finner den i bios men ikke i windows! hjelp !!! Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei, jeg har en 200gb S-ATA Western Digital caviar. tingen er det at.. jeg har 2 andre IDE disker.. men jeg finner ikke den nyeste altså 200gb min.. jeg finner den i bios men ikke i windows! hjelp !!! Du må partisjonere og formatere den før den blir tilgjengelig i Windows...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå