brannslange Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Noen som vet hvordan dette verktøysettet fra komplett er? Er kvaliteten bra eller dårlig? Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 se kundeanmeldelser hos komplett. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Den sa i grunn ikke så mye om kvaliteten på produktet.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Du har 14 dagers returrett, det må du huske. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Hvorfor må jeg huske dette? Lenke til kommentar
underground Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvorfor må jeg huske dette? For viss du syns det er raua og ubrukelig så kan du sendte det tilbake. Men tror nok at det settet er meget bra. Er nok bra nok kvalitet på det settet. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Blir fort 3-4 hundrelapper i porto tur/retur, så det var derfor jeg lurte på om noen hadde erfaring med dette settet. Prisen er ikke akkurat så mye så kvaliteten er kanskje ikke all verden? De andre verktøyesettene Goldtool selger via komplett er jo ikke akkurat state-of-the-art. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå