markusol Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Når jeg spiller MP3 samtidig som jeg bruker CD spilleren til å f.eks. innstallere et spill/prog får jeg en slags metallisk skurrelyd... og farten på musikken kjøres saktere. Virker merkelig! Veit ikke hvor problemet ligger... om det er CD spilleren eller lyderket eller systemet? (eller det faktum at jeg hører på Metal:-) Noen som har tips eller erfaringer? For hardware spes. se sign. Bruker winamp. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 markusol Når du installerer et spill eller et programm bruke du 100% av pc'en din,det er vel derfor du har den metal lyden når du spiller mp3 filer. :razz: Kjetil Lenke til kommentar
markusol Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Greit nok det... Men rimelig sikker på at det ikke var slik før... Tror kanskje jeg veit hva det er. CD spilleren /brenneren min er rimelig fucka for tiden... Satt i en annen cd spiller nå i sta... og tester den nå. Og nå er det ikke noen skurrelyd. Så det er nok Plextoren min. Ellers takk for svar:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå