ViVentis Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei. Jeg har slettet noen bilder fra mobilen (z600) som jeg angrer fælt på. Jeg har ikke tatt noen nye bilder etter dette og lurer på om det er mulighet for å de tilbake på et vis? Vet det e mulig på digitale kamera og pc osv. men ikke om det er mulig på mobil. Kan jeg gå til feks Lefdal og få de til å gjøre det? Takker for svar Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Vær så snill? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Da ingen har svart, så kan jeg nok konkludere at dette er et ganske håpløst utgangspunkt. Det bør i praksis gå, men hvordan? Det vet ikke jeg. Dermed må jeg konkludere med at det nok ikke går... Vel, et forvirrende innlegg, men tror nok saken ser ganske dyster ut Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Det er jo fullt mulig å digitalkamera. Når du sletter et bilde så sletter du bare informasjonen om at bildet er der, og selve bilde blir ikke overskrevet før du tar nye bilder. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg vet om et program som redder tapte filer fra minnekort så fremt man ikke har overskrevet dataene. Har du datakabel så kan det kanskje gå, men jeg vet ikke helt om det går ann med z600, jeg vet ikke hvordan minne det er på den telefonen.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Z600 har ikke minnekort. Men uansett, tviler på at det går an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå