Gå til innhold

wow selges ikke lengre?


Anbefalte innlegg

Så i dag at de hadde noen kopier igjen på Datakjeden i Oslo også, selv om det står det motsatte på internettsiden deres.

Jeg har lagt ut en annonse på en ekstra kopi av wow som jeg hadde liggenes. Vet ikke om det er lov til å paste linken her, men den ligger på Bruktforumet. :D

 

Kjæresten kjøpte en kopi til meg, men jeg hadde allerede fått da :p

Endret av clown
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte mitt eksemplar hos elkjøp Storo. De hadde en god del inne da.

Jeg kjøpte akkurat den siste kopien de hadde igjen på Storo, for øvrig den siste kopien på samtlige Elkjøp i Oslo. Jeg fikk den til 349 kr også! :)

Lenke til kommentar

Å kalle en tilbakestående, eller på kanten mongoloid, for "mongis" er vel det samme som å kalle en afrikaner for en "nigger". Det gjør deg både til en dust og til en rasist.

 

Beklager, men jeg følte en trang til å hakke litt på deg, siden sin svake karakter (nei, ikke karakter som i et spill, eller skolekarakterer) skinnte igjennom ditt elendige språk.

Lenke til kommentar
... å kalle en afrikaner for en "nigger". Det gjør deg både til en dust og til en rasist.

Dette er off-topic, men etter min mening så gjør ikke det deg overhodet ikke til en rasist. Du skal jobbe hardt for å være rasist. Det er ikke nok å mislike for eksempel tyrkere. Er du rasist så misliker du noen på grunn av hudfargen.

Lenke til kommentar
statoil/shell (nordkjosbotn) har WoW, dette er en timers kjøring fra tromsø.

Æ va seinest i GÅR (25.02) og kjøpte WoW i tromsø! Vet dokker kæm som har? Videoverden har nemlig WoW... Men det e mulig det bare e ETT eksemplar igjen fordi æ trur det va to utstillingseske som dæm solgte nu, ei med han stramme orkemainn og ei med ho blåe kjærringa. Så om dokker skal ha, ring i ei hæl****s fart og be dæm lægge av:)

Lenke til kommentar
Stavanger anyone? Noen som vet om noen eksemplarer i denne omegn?

 

sjekket Expert på forus? Det var der jeg fant det, når det var bunnskapt på elkjøp like bortenfor. Men dette er riktignok 2 uker siden, men dem hadde mange spill da...men husk å spørre i kassen..spillene sto ikke i selve butikken

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Synes det er latterlig at det skal være så forbaska vanskelig å få tak i et eksemplar. Er det ikke produsentene som taper penger på det her da? Det burde jo ikke komme som noe sjokk på dem at det ble et populært spill?

Fnatt, alt virker så amatørmessig... og alt ser bare mørkere og mørkere ut sålenge jeg ikke får spilt WoW.... sukk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...