clown Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Så i dag at de hadde noen kopier igjen på Datakjeden i Oslo også, selv om det står det motsatte på internettsiden deres. Jeg har lagt ut en annonse på en ekstra kopi av wow som jeg hadde liggenes. Vet ikke om det er lov til å paste linken her, men den ligger på Bruktforumet. Kjæresten kjøpte en kopi til meg, men jeg hadde allerede fått da Endret 18. februar 2005 av clown Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg har også en kopi til overs. Bestilte på play.com, men orka ikke vente, så jeg kjøpte i butikken i stedet. Jeg bor i Trondheim btw Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 jeg var innom elkjøp hamar istad og de hadde ingen inne og det kunne ta to uker før de fikk inn, utsolgt fra hovedlager. noen som vet om butikk i hamar som har det ? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kjøpte mitt eksemplar hos elkjøp Storo. De hadde en god del inne da. 14. Februar. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kjøpte mitt eksemplar hos elkjøp Storo. De hadde en god del inne da. Jeg kjøpte akkurat den siste kopien de hadde igjen på Storo, for øvrig den siste kopien på samtlige Elkjøp i Oslo. Jeg fikk den til 349 kr også! Lenke til kommentar
Grimgor Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Bedre tider... På www.wow-europe.com står det at de har lagt til 3 nye servere. Blizzard kommer ikke til å SLUTTE å selge det. Det er mongis å gjøre det, penger tapt i massevis!!! PS: Jeg har ikke noe mot mongiser... Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Å kalle en tilbakestående, eller på kanten mongoloid, for "mongis" er vel det samme som å kalle en afrikaner for en "nigger". Det gjør deg både til en dust og til en rasist. Beklager, men jeg følte en trang til å hakke litt på deg, siden sin svake karakter (nei, ikke karakter som i et spill, eller skolekarakterer) skinnte igjennom ditt elendige språk. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 ... å kalle en afrikaner for en "nigger". Det gjør deg både til en dust og til en rasist. Dette er off-topic, men etter min mening så gjør ikke det deg overhodet ikke til en rasist. Du skal jobbe hardt for å være rasist. Det er ikke nok å mislike for eksempel tyrkere. Er du rasist så misliker du noen på grunn av hudfargen. Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 rasisme, syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående". Antakelsen har intet vit. grunnlag, men brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres hudfarge, religion, kultur osv. http://www.caplex.net/web/artikkel/artdeta...?art_id=9329233 Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Vel, det var en litt ironisk post fra min side, såklart blir man ikke rasist av å kalle en tilbakestående for en "mongis". Trodde det lille snev av sarkasme jeg har fløt gjennom der, men akk. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Bare meg eller er denne tråden litt ute av spor? Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 ja helt vilt.. er det noen som vet om steder det fortsatt er igjen flere spill? eller når de får inn fler ? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Vel, du kan jo begynne med å sjekke lagerstatus på Elkjøpbutikker rundt omkring her. Lenke til kommentar
McKack Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 statoil/shell (nordkjosbotn) har WoW, dette er en timers kjøring fra tromsø. Æ va seinest i GÅR (25.02) og kjøpte WoW i tromsø! Vet dokker kæm som har? Videoverden har nemlig WoW... Men det e mulig det bare e ETT eksemplar igjen fordi æ trur det va to utstillingseske som dæm solgte nu, ei med han stramme orkemainn og ei med ho blåe kjærringa. Så om dokker skal ha, ring i ei hæl****s fart og be dæm lægge av:) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Noen steder i Tr.hjem/omegn jeg kan få kjøpt WoW pr. dags dato? Jeg _VIL_ ha det, uten å betale 5-600 for det. Fattig student uten muligheter for stipend osv osv vil ha WoW! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Stavanger anyone? Noen som vet om noen eksemplarer i denne omegn? :/ Lenke til kommentar
Con Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 De hadde i alle fall på Spaceworld på bystasjonen i Bergen i går. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Stavanger anyone? Noen som vet om noen eksemplarer i denne omegn? sjekket Expert på forus? Det var der jeg fant det, når det var bunnskapt på elkjøp like bortenfor. Men dette er riktignok 2 uker siden, men dem hadde mange spill da...men husk å spørre i kassen..spillene sto ikke i selve butikken Endret 1. mars 2005 av gamer73 Lenke til kommentar
Cherox Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Noen som vet om det er mulig å få fatt i et eksemplar i Tromsø enda? Sjansen er sikkert større for at griser flyr i en snøstorm i helvete... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Synes det er latterlig at det skal være så forbaska vanskelig å få tak i et eksemplar. Er det ikke produsentene som taper penger på det her da? Det burde jo ikke komme som noe sjokk på dem at det ble et populært spill? Fnatt, alt virker så amatørmessig... og alt ser bare mørkere og mørkere ut sålenge jeg ikke får spilt WoW.... sukk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå