Gå til innhold

wow selges ikke lengre?


Anbefalte innlegg

Var nå akkurat innom gamesmix og så der denne notaten(se under) på WOW

, ser at gamezone også sier at det vil ta noen uker før de får tak i flere wow-plater og selge.

 

Kjære kunde,

 

På grunn av den store interessen og det store antall forhåndsbestillinger av World of Warcraft så har Blizzard besluttet at de ikke kan utgi det volumet av spill som etterspørres.

Dette er på grunn av at Blizzards servere for onlinespill ikke klarer av flere spillere i dag.

 

Oppgradering av denne server pågår akkurat nå og vi venter flere spill innom et par uker når onlinespill er mulig for flere spillere på denne server.

Vi sender de resterende spill til de kunder som ikke fått leveransen så fort vi får in disse på lager.

 

Vi beklager på det sterkeste.

 

det var litt kjipt...er det noen vandlige butikker som fortsatt har kopier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

fåreløbig...nei.

men jeg tviler på de vil nekte salg forever.

de mekker nokk noen nye servere og fortsetter selgingen siden...men det kan jo ta sin til å mekke servere

Lenke til kommentar

Hei **

Du har bestilt varen World of Warcraft, den: 2005-02-17 kl:kl:kl med ordrenr: xx

Vi er tomme på spillet, men har fått bekreftet inn 10 stk i begynnelsen av neste uke. 

Med vennlig hilsen

http://www.playX.no
Best på underholdning

 

Som forventet...

Endret av lurerpaa
Lenke til kommentar

Ring Expert butikken på forus i Stavavnger. Dem hadde drøssevis når jeg var der på lørdag. Vet det er lenge siden, men damen i kassen lurte på hvorfor det ikke hadde vært mange å spurt etter spillet der. Jeg sa det hadde sikket med elkjøpgiganten noen hundre meter bortenfor som var tom noen timer etter dem fikk dem i butikken. Folk forventer ikke at expert på forus har spillet. Men altså..ring dem og hør! Dem har dem bak kassadisken i stabler...

Lenke til kommentar
Hei **

Du har bestilt varen World of Warcraft, den: 2005-02-17 kl:kl:kl med ordrenr: xx

Vi er tomme på spillet, men har fått bekreftet inn 10 stk i begynnelsen av neste uke. 

Med vennlig hilsen

http://www.playX.no
Best på underholdning

 

Som forventet...

Beklager.. Men bestilte der den dagen eg skrev det, og mitt er på veg i posten. så var vel heldig.

Lenke til kommentar
Play.com

 

Bestill her... De har flere  ;)

det gjorde jeg....og de sendte det 9/2, men har fortsatt ikke fått det. 8 dager uten wow, får helt abstinenser her.

I have not received my order

Most products are usually delivered in 3-5 working days. Occasionally due to postal delays they can take longer. We have to allow up to 14 days before we are able to start tracing lost parcels, unfortunately we cannot do anything for you until this time has expired. Please contact us if you do not receive your item(s) within this period so we can help to retrieve your goods. We apologise for any delay.

 

Sendes spillet fra USA ?

aha, en egen tråd om dette

Endret av lurerpaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...