Camron Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Lurte på om noen var flinke med PS og kunne lage en logo til min "bedrift".. (Jeg har prosjekt i økonomi og må lage en bedrift, bedriften skal vises frem på powerpoint, derfor trenger jeg en logo til første sida..altså, bedriften er egentlig en nett-shop) Bedriften heter "komag.no", og vi selger iPods --> mini, vanlig og photo... Håper det er nok informasjon, hvis ikke så spør gjerne..håper på hjelp siden jeg ikke er særlig flink med dette selv Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hvor stor er alltid kjekt å vite! vil dui ha noe skrift på den bortsett fra "komag.no"?? Kan sikkert prøve å lime sammen noe såfort jeg får greie på det! MEEEN.. ikke i kveld! *sove* Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Størrelsen kan være på ca 350x350 pixels "Slagordet" til iPod kan vel også være med, på norsk seff.. det er: "Nå er det beste enda bedre" Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Vel.. veit ikke hva du synes jeg asså.. men et bilde er det nå da! si ifra om du vil ha noe forandra på da..! eller om du synes den var helt forferdelig! bildet bak kan seff lett byttes! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Ja, det så ganske bra ut bortsett fra 2 ting.. Vil helst ha hvit bakgrunn, og en annen farge på slagordet Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Gjorde et forsøk... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Den siste ble ganske fin ! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Fin den også da! Hadde vært noe med en SKIKKELIG stilfull logo der alt matchet i krom-farger, eller et merke som dere lager selv... Noe litt ficks, som f.eks. Opera merket, eller elkjøp Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Der ja! Takk jan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå