Alazar Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei. Jeg har ett lite problem angående min printer (Epson Stylus C420). Skulle printe ut noen ganske så viktige dokumenter angående skolen idag, men jeg kunne ikke gjøre dette på grunn av at det var ikke noe svart blekk igjen i "svartblekkspatronen". Selvfølgelig kunne jeg ha kjørt til nærmeste butikk og kjøpt ny blekkpatron, men jeg bor for lang unna, har ikke bil og ikke penger. Kjenner dessverre ingen som kan skrive ut dette for meg helle (eller som i det hele tatt er villige, siden det er ganske mange sider). Men så oppdaget jeg at fargeblekkpatronen var halvfull. Er det mulig å skrive ut med KUN bruk av denne? Isåfall, hvordan? Er desperat. Ble fortalt at dette stedet er det eneste stedet jeg kan få umiddelbar hjelp. (Unnskyld meg om emnet er plassert i feil delforum). Lenke til kommentar
clario Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har du prøvd å skrive ut dokumentet ditt da med kun fargeblekk ? Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Det er vel noen innstillinger i skriveprogrammet ditt hvor du kan velge om du vil ha blå skrift foreksempel. Lenke til kommentar
cico Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Epson har på noen skrivere en merkelig oppfattning om at du må ha blekk i begge patronene for at den skal fungere... Lyser et rødt lys på skriveren din? Hvis ikke så kan du gå inn på egenskaper på skriveren din (i kontrollpanelet eks) og velge at du vil skrive ut kun i farger. Lenke til kommentar
Alazar Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Har du prøvd å skrive ut dokumentet ditt da med kun fargeblekk ? Jepp, det virket ikke. Lyser et rødt lys på skriveren din? Ja. Hvis ikke så kan du gå inn på egenskaper på skriveren din (i kontrollpanelet eks) og velge at du vil skrive ut kun i farger. Prøvde det, men når jeg kom innpå egenskapene til skriveren sto den allerede innstilt på "farger". Vet ikke hvordan man velger "Kun Farger". Lenke til kommentar
xoop Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Det finnes en software som resetter informasjonen i blekkpatronene. Du kan forsøke å lete etter denne. Epson bruker teller i sine patroner, for å avgjøre om det er mer blekk i patronene. Prøv å resette patronen, så kan det faktisk være at det fremdeles er mer blekk i den. Lenke til kommentar
Alazar Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Skal prøve å lete etter denne softwaren. Hvis noen vet link, post i vei. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvis du finner det ut selv, så vennligst legg link her... er flere med epson og tomt blekk. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) http://www.misterinkjet.com/epson_resetter_instructions.htm dette er en dings du resetter selve patronen med, som koster penger.. skal lete etter programmet også Endret 16. februar 2005 av OgnOmm Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Google er FAENMEG den beste vennen en kan ha i datanød! http://www.ssclg.com/epsone.shtml Men når jeg ikke kan resette cartridges på min cx6400, og den svarte allerede er tom, så er hele programmet dødfødt til jeg får ny patron og kan sette på automatic freeze.... Endret 16. februar 2005 av OgnOmm Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hva med å forandre fonten på hele dokumentet (<ALT> + <A>) til en mørk gråfarge? Grå går vel på fargepatronene, gjør det ikke? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Bytt fargen på teksten til mørk mørk blå.. da går det fint Endret 16. februar 2005 av taz Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Tror ikke det... er slik mongoprinter som sier at en cartridge er tom, og da klarer den ikke printe.... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hva med å forandre fonten på hele dokumentet (<ALT> + <A>) til en mørk gråfarge? Grå går vel på fargepatronene, gjør det ikke? Eh, grå er blanding av hvit og svart... Så det går ikke på fargepatronene nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå