tarjeim Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg har et MSI 865PE Neo3 hovedkort. Jeg har montert vifta, men kortet bøyer seg rimelig mye nedover (fordi vifta spenner fra i hovedkortet for å legge press på prosessoren). Det fungerer jo tilsynelatende, ettersom det er denne pc'en jeg bruker nå.. men hvor bra er det at hovedkortet er bøyd? Skal det være sånn? Lenke til kommentar
Jolt Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hørtes ikke helt trygt ut der der nei....Så lenge det ikke knekker så er det vel greit...Hvor mye bøyer det seg egentlig? (ligger det mange cm fra siden av kabinettet). Jeg har ikke bøyd hovedkort men opp mot en cm kan nok kortet bøye seg uten problem. Kanskje ikke en hel cm....litt usikker....bare pass på at det ikke knekker! Lenke til kommentar
tarjeim Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 bilde? Skal prøve å fike et! Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 For meg høres det ut som om u ikke har feste HK godt nok. Skal jo være skruer over CPU feste slik at det er meget merklig derssom dette skjer. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er vi heeeelt sikre på at det er skrudd inn en skrue i alle skruehullene beregnet for festing av hket? Høres nemlig ut som det mangler en skrue eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå