LtdEdFred Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 En kamerat av meg har norton Internet Security og Norton Utilities separat. Er det mulig å integere disse i hverandre? Jeg har jo Systemworks og der er de jo i samme prog. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hva mener du med "integrert"? De er jo to seperate programmer. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Jo, men i Sysworks er de jo i samme applikasjonen ikke sant. Er det mulig å få til? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Aha...du mener Norton Utilities Integrator - programmet der du kan starte de ifra? Jeg har innstallert Antivirus 2002 og Utilities seperat, men har de sammen i NUI. Vil vel anta at han også har muligheten til det, viss ikke kan han jo innstallere Utilities på nytt og velge "custom" - da får han sikkert velge det. Lenke til kommentar
torspe Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Ser ikke helt hensikten. Norton Internet Security har du altid tilgjengelig i system tray. Den består ikke av flere program bortsett fra Norton Antivirus som du også har som ikon i system tray. Jeg har både Norton Utilities 2002 og Norton Internet Security 2002. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå