Gå til innhold

hovedkortet mitt døde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hovedkortet mitt døde...sluttet å funke etter noe enkel overklokking...

jeg tror det muligens er det at jeg har stilt Vcore'en for høyt opp.... noen som vet kor høyt jeg "trygt" kan stille den med mine specs(se signatur)..

Eller ka som er grunnen til dette dødfallet? :cry:

Slapp av, du må bare resette bios (jbat1) se i manualen hvor den er.

Det er en "jumper" som dekker 2 av 3 pinner, ta den av og sett den på de 2 motsatte i ca 2 sek, så sett den tilbake der den var.

Start opp på ny.

Husker godt første gang jeg prøvde å klokke min celeron 333, trudde jeg skulle drite på meg da alt ble svart :!:

Lenke til kommentar

Slapp av, du må bare resette bios (jbat1) se i manualen hvor den er.

Det er en "jumper" som dekker 2 av 3 pinner, ta den av og sett den på de 2 motsatte i ca 2 sek, så sett den tilbake der den var.

Start opp på ny.

vel jeg har så pass peiling, burde kanskje nevnt det i tråden men jeg har resetta cmos utallige ganger...kjøpt ny strømforsyning...mhm...og fremdeles får ikke hovedkortet strøm, så jeje...den usb brakketen man fester i pci'en har dioder i seg som man kan feilsøke med...de lyser ikke i det hele tatt!!

tror det er ganske dødt ja..

Lenke til kommentar
R.I.P.

Kan ikke reklamere hvis du klokker...Garantien gjelder ikke da...Kan hende jeg tar feil med akkurat hovedkort for jeg vet ikke helt....men CPU, GPU og Ram gjelder ikke garatien hvis du klokker...

Tror ikke det gjelder hk, da hadde de vel ikke lagt opp til at det er så enkelt å utføre klokking.

Er vel somregel andre ting som tar skade med klokking, eks: cpu ram og pci komponenter hvis hk ikke har agp lock.

Da en klokker pci bussene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...