Kridal Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er det noen som vet om man kan finne ut når man fikk en melding på Samsung D500? Jeg er i innboksen og leser en meling men kan ikke finne noe sted der det står når den er mottatt/sendt.. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg har ikke noe samsung telefon her så jeg får ikke testet. Men har du ikke mulighet til å velge detaljer eller noe under valg på selve meldingen. Hvor du får litt mer info om meldingen? Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg har ikke noe samsung telefon her så jeg får ikke testet. Men har du ikke mulighet til å velge detaljer eller noe under valg på selve meldingen. Hvor du får litt mer info om meldingen? Gjør ikke det se.. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Nei du da jeg vet lite. Har aldri hatt samsung jeg hehe. Men noen her vet nok sikkert. Du har ikke tilfeldigvis brukerhåndboka til telefonen hvor du kan se? Eller kanskje finne den på samsung.no. Lenke til kommentar
Henrik_E Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Heisann... fikk den mobilen i dag jeg... Se øverst i displayet når du er inne på meldingen. Der tekst ruller over skjermen (hvis du forstår hva jeg mener) - helt øverst - der står det dato for når meldingen er mottatt og klokkeslett på den datoen den er mottatt. Håper dette hjalp Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Hjalp det!! Takker og bukker! Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Heh, hadde samma prob jeg å, inntil dama sa: "SE! de ruller jo der oppe! kuult!" var neimen ikke lett å se, nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå