tarjeim Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg har lastet ned Half Life 2 Demoen fra ATI.com for å sjekke om det fungerer på den nye pc'en min. Men det gjør det tilsynelatende ikke... Jeg har fått installert det, og startet det, men etter en liten stund henger det seg helt! Jeg bare en gang klart å starte selve spillet, de andre gangene hang det seg når jeg var i "options" menyen. Den ene gangen jeg klarte å starte selve spillet var det heller ingen lyd.. Når den henger seg, så er det sånn at jeg må starte maskina på nytt, ingen andre taster reagerer! Tror ikke det er at prosessoren blir for varm, den skal varsle på 80C, men det har bare vært oppe i maks 75C! Forøvrig; hvor varm er det vanlig at prosessoren er (Intel Pentium 4 3,2ghz)? Håper noen har tips ang. dette, det er utrolig irriterende å ikke få det til!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Flyttes fra "Spørsmål og svar - PC" Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 merkelig. alle drivere o.l er nyeste ? Lenke til kommentar
tarjeim Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 merkelig. alle drivere o.l er nyeste ? ja... kan det ha noe med at jeg ikke har lastet ned SP2.. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 LOL! Hvorfor kjøper du ikke hl2 på elkjøp for 299 +CS;S.- fulle spillet. Demo Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Kanskje han vil teste det først Ja, men du trådstarter, det står på ATI sine sider at de anbefaler SP2 til den nyeste driveroppdateringen. Dette gjelder også de 3 driverene som kom før den nyeste. Så kanskje de skulle ha testet det. Det skader forresten ikke med et par ekstra vifter. EDIT: Jeg er ikke sur, selvom det virker sånn Endret 16. februar 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Minne, skjermkort, lydkort, og hovedkort? Endret 16. februar 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
tarjeim Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Minne, skjermkort, lydkort, og hovedkort? Minne: 1 TwinMOS 512MB 1 Crucial 256MB Skjermkort: Gigabyter Maya Radeon 9000Pro 128MB Lydkort: Innbygd i hovedkort Hovedkort: MSI 865PE NEO3-F S775 Prosessor: Intel Pentium 4 540J 3,2GHz 1MB Og, ja grunnen til at jeg lastet ned demo var for å teste om det funket med det hardwareoppsettet jeg har nå! Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Tviler på at det funker med det skjermkortet. Sorry. Men resten ser greit ut. Dette skjermkortet funker utmerket til HL2: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=17650 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Tviler på at det funker med det skjermkortet. Sorry. Men resten ser greit ut. Dette skjermkortet funker utmerket til HL2: Dudsi whate hell, ikke funker med dette skjermkortet. :!: :!: Nå må jeg le så jeg griner. Selvfølgelig skal HL-2 fungere på et Radeon 9800Pro og det helt utmerket med greie innstillinger. Du trenger ikke å ha SP 2 for at de nye ATI drivere skal fungere utmerket. Det du imidlertid må ha er Framework 1.1 (hvis du skal ha drivere med det nye kontrollpanelet) ellers så holder SP1 i lange baner det. Var jeg deg ville jeg sjekket om AGP drivere var instalert og om du hadde DirectX 9.0c instalert. Husk også at det tar litt tid å loade HL-2 så det vil nok ta bortimot 1 min før du i det hele tatt kommer til skjermmenyen i spillet. Endret 22. februar 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Tviler på at det funker med det skjermkortet. Sorry. Men resten ser greit ut. Dette skjermkortet funker utmerket til HL2: Dudsi whate hell, ikke funker med dette skjermkortet. :!: :!: Nå må jeg le så jeg griner. Selvfølgelig skal HL-2 fungere på et Radeon 9800Pro og det helt utmerket med greie innstillinger. Du trenger ikke å ha SP 2 for at de nye ATI drivere skal fungere utmerket. Det du imidlertid må ha er Framework 1.1 (hvis du skal ha drivere med det nye kontrollpanelet) ellers så holder SP1 i lange baner det. Var jeg deg ville jeg sjekket om AGP drivere var instalert og om du hadde DirectX 9.0c instalert. Husk også at det tar litt tid å loade HL-2 så det vil nok ta bortimot 1 min før du i det hele tatt kommer til skjermmenyen i spillet. ? Tarjeim har et radeon 9000! Dette er IKKE det samme som 9800 pro hvis det er det du tror! Tarjeim: Du trenger ikke kjøpe et X800 pro som Potetfar sier. Dette holder lenge til HL2, beste kjøp i klassen under 2000 kr! Dette er selfølgelig hvis du ikke er interessert i å legge rundt 4000 kr i grafikkort da! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Tarjeim har et radeon 9000! Ehe my bad, kan sverger på at jeg fikk med meg at han hadde et 9800Pro. Ja ja men når folk med et GeForce 2 MX kort klarer å kjøre HL-2 så tror jeg at han kan klare seg med et 9000Pro med mindre trådstarter har tenkt å oppgradere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå