ViVentis Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei. Jeg har tatt et bilde av en Volvo V70 og prøvd meg litt fram med Photoshop. Er relativt ny i programmet og bilderedigering/manipulering, men kan litt. Lurte på om dere kunne ha kommet med no respons på bildet mitt? Før Etter Jeg har: Skiftet farge på bilen Senket den Lyst opp felgene litt Malt om calipterne Fjernet skiltet Rødt neon under Ellers er det bare småjusteringer. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Den ble litt uklar og ujevn der skiltet var. Mystisk "form" i toppen av gresset foran bilen. Den der "Volvo V70" skrifta over hjulet så litt unaturlig ut. Litt mye neon. Alt jeg syns burde vert andeledes. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 er enig med deg der. takk for svar! Lenke til kommentar
panima Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg kan desværre ikke se dine billeder Det ville jeg ellers gerne måske kunne jeg lære noget... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg kan desværre ikke se dine billeder Det ville jeg ellers gerne måske kunne jeg lære noget... Da kan du gå inn her Lenke til kommentar
amaril Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Ser at vannlinjen er feil i vinduet på orginalen? Er bildet manipulert eller er det bare vindue? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Originalen har ikke jeg redigert hvertfall. Hentet rett ned fra nettet, men jeg ser hva du sikter til. Panima: Prøv å oppdater siden, eller prøv en annen gang. Fatal server. Endret 18. februar 2005 av ViVentis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå