Gå til innhold

Trenger Info fra dere om Siemens Cx65

Anbefalte innlegg

hey, Jeg har en Samsung x450, er litt fornøyd, Skulle Ønsket at den hadde camera å video opptaker., så derfor lurte jeg på om det er Noe smart av meg å kjøpe SIEMENS CX65?

Så lurte jeg på om Noen som vet hvor lenge man kan filme med denne mobilen?

Synes dere at det er et bra kjøp?

ser du bra når du ser film clip?

Noen som Kunnet Postet et bildet av det de har tatt av Sin mobil?? Siemens C65! :)

Takk for svar :)

Endret av Mickidod
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan uttale meg siden jeg har den selv. Kameraet er greit nok, bedre enn k500i og k700i, ihvertfall på bilder i mørke omgivelser. Noen av bildene med nyere firmware blir såpass bra at de kan fremkalles på vanlig måte. Du kan filme i flere minutter (avhengig av hvor mye minne du har ledig), filmkvaliteten er ikke så god, men det er dessverre ingen mobil med bra filmkvalitet så langt i Norge. Den henger seg opp av og til, blitt bedre med ny firmware, men hender en sjelden gang nå og. Stort sett en god mobil, gir mye for pengene! Koster godt under 1500,- uten abonnement!

Lenke til kommentar

nei, tru de er ganske jevnbyrdige, husker ikke helt hva oppløsningen på k500i er men. På bilder er cx65 litt bedre, har sammenlignet endel da ei jeg kjenner har k500i. Jeg vil anbefale begge mobilene, cx65 har bedre skjerm og bildekvalitet på kameraet og rimeligere, k500i er raskere og du kan slenge inn et par-tre mp3er som ringetoner. Hva du synes veier tyngst får bli ditt valg, begge to er uansett gode kjøp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...