adsfiklam Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Har et nettverkskort, men vet ikke hvor jeg kan jeg finne en driver til det. Vet ikke hvilket merke det er heller. Finns det en standard driver eller noe sånt? Takk Endret 16. februar 2005 av yrjan Lenke til kommentar
wamjdi Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 - Nei - Er det snakk om et gammelt kort? Pci? Isa? Finn ut og skriv ned det som står av tekst på kortets fram- og bakside. Står mye der som kan hjelpe deg med å finne ut hvilket kort du har. Produsent Chipset Serienr +++ alt annet... Deretter er google din venn Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Er det snakk om et gammelt kort? Pci? Isa? Ca. 7 år gammelt (pci) Finn ut og skriv ned det som står av tekst på kortets fram- og bakside.Står mye der som kan hjelpe deg med å finne ut hvilket kort du har. Skal ta en titt. Deretter er google din venn Jeg vet Endret 16. februar 2005 av yrjan Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Sisoftsandra eller Everest kan kanskje fortelle deg hva slags nettverkskort du har. Endret 16. februar 2005 av jh_ Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Sisoftsandra eller Everest kan kanskje fortelle deg hva slags nettverkskort du har, disse finner du gratis på www.download.com Takker, skal prøve programmene EDIT: Fant ingen av programmene på download.com :!: men etter et lite søk på google så fant jeg dem Endret 16. februar 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg manglet driver til integret lydkort så tok jeg windows update igjennom driveren fungerte fint det så du finnet nok driveren fra det. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg manglet driver til integret lydkort så tok jeg windows update igjennom driveren fungerte fint det så du finnet nok driveren fra det. Det er avhengig av at produsenten av kortet har betalt de nødvendige dollarene til Microsoft for logosignering samt distribusjon gjennom Windows Update. Det er lite sannsynlig at dette virker på et 7 år gammelt pci-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå