Gå til innhold

DAYTONA(ukjent merke)... noen erfaringer ?

Roella

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IKKE kjøp dette.

Jeg kjøpte dette for å drive skjerm nr. 2, men nå ligger shiten i en eske i garasjen... Den sleit med 2D grafikk... hakking ved scrolling osv.

Venter nå på Parhelia fra Matrox (trenger 2-3 outputs)

Lenke til kommentar

Det lurer jeg også på. Jeg bestilte en XP1600+ og et Epox 8k3a fra pcmax i går. Jeg tenkte at jeg trengte en verdig arvtaker til mitt gamle Voodoo Banshee PCI kort, så jeg bestilte dette også (Daytona GF4 Ti4200 128MB). De hadde ingen andre Ti4200 kort inne på lager, og dette kortet kostet bare ~300 mer enn 64MB kortene, kjekt å ha når mer minnekrevende spill kommer :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-21 21:07, shahin skrev:

Jeg kjøpte dette for å drive skjerm nr. 2, men nå ligger shiten i en eske i garasjen... Den sleit med 2D grafikk... hakking ved scrolling osv.

Hakking? Høres veldig usannsynlig ut...

Hvis du mener hakking når du scroller i en browser eller no så er det nok helt andre ting det skyldes.

Har forøvrig vært borti flere Daytona-kort, billige og greie kort.

Lenke til kommentar

Daytona rokker shit !!

Har hatt et Palit Daytona Geforce3 Ti 200 kort siden jul. Må bare si at jeg er KJEMPE fornøyd :grin:

Har ikke noe problem med hakking i 2D.

(Dette skyldes GARRANTERT en feil på softwaren, og ikke skjermkortet)

Overklokkings-mulighetene er på topp !!!

Stabilt som få....(Sitat: Overklokking.no)

Det er rett og slett sommerens beste kjøp....!!

Hva er vitsen med å punge ut flere tusen spenn, for et kort med den samme grafikk-brikken ??

Hilsen Magnus.....PS. Noen som har like erfaringer ??

Lenke til kommentar

Sorry, trodde PALIT var navnet på det billigste kortet deres (men det viser seg at alle/mange heter daytona palit).

Anyway, det 2d kortet jeg kjøpte til 350kr hakker uansett pc jeg installerer det på. Det sharer ikke irq med andre enheter... rart...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-21 22:00, Langbein skrev:

Quote:

Den 2002-06-21 21:07, shahin skrev:

Hakking? Høres veldig usannsynlig ut...

Hvis du mener hakking når du scroller i en browser eller no så er det nok helt andre ting det skyldes.

Har forøvrig vært borti flere Daytona-kort, billige og greie kort.

Det kan nok godt skyldes skjermkortet.

Hvis det er hakking i mp3-avspilling mens du scroller du sikter til, var jeg borti dette for en del år siden.

Det hjalp å legge inn en annen skjermkortdriver.

Hvis du ikke bruker den allerede, kan du jo alltids prøve en referansedriver fra Nvidia.com, i stedet for eventuelle produsent-modifiserte drivere..

:smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...