AL3X Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har i den siste tid hatt en del problemer med å starte opp maskinen. Når jeg trykker på On knappen hører jeg alt starter men det skjer ikke noe på skjermen, i tillegg til dette er det 1 av de 4 diskene mine som starter opp igjen og igjen. Etter 2-3 forsøk og ut med strømmen kommer jeg endelig til boot-screenen og alt fungerer normalt. Så jeg lurte på om noen her inne vet hva dette skyldes? OS disken som kanskje ikke er helt frisk En annen ting: La inn XP SP1 på nytt i går, installerte alle oppdateringer, drivere og software til forskjellige ting. Så når jeg slo på maskinen i dag ble jeg møtt av 2 koslige feilmeldinger i stedet for log in bildet. Skal prøve å ta et bilde av disse etterpå hvis de kommer opp igjen.... Alle forslag om hvordan jeg får ordna dette tas gjerne i mot, for jeg skjønner ikke hva som er galt Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Les annonseringen min! Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Les annonseringen min! Beste svaret du hadde? Men greit: Problemet med oppstarten begynte for en ukes tid siden. Det med Windows begynte når jeg installerte XP på nytt på søndag og tirsdag. Windows XP Pro SP1 HK: Asus A7N8X |CPU: AMD Athlon XP 2400+ | RAM:512 MB Samsung | Nec DVD-RW ND-3500AG Harddisker: Samsung SV4002H (Os disk) | Maxtor 6Y160P0 | Maxtor 5 A300J0 | Maxtor 6 Y250P0 Alle nyeste drivere Alle nyeste oppdateringer til Windows Noe mer som burde stå der nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå