Gå til innhold

WDC eller Maxtor DiamondMax 200 GB P-ATA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Western digital sin JB serie er det mange data databyggere/reperatører som anbefaler. Den som vises her er av den serien. Jeg har selv denne fra WD. Den bråker ikke. Dette er en hdd som lever lenge. Den er å annbefale! Jeg har ikke opplevd noe negativt med denne. Løp og kjøp.

Endret av DjKs
Lenke til kommentar

Endret emnefelt og flyttet tråden til riktig kategori.

Dere som anbefaler en av diskene fordi dere har den selv og den fungerer; dere har ikke litt tynt sammenligningsgrunnlag? Jeg har en IBM "Deathstar" som lever i beste velgående, men jeg vil ikke ha anbefalt den av den grunn. Harddisker flest varer veldig lenge.

www.storagereview.com har en del fin info for harddiskkjøpere, bl.a en oversikt over feilrate på diverse disker.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Ikke for å være for off-topic her men. Jeg har en Seagate 200GB harddisk, og denne bråker noe helt grusomt. Selve susinga er lav, men når den jobber (som den gjør konstant) så knirker den noe helt infernalsk. Sammenlignet med min WD 160GB, så er WD'en grusomt stille. Kanskje noe feil med min? :roll:

Lenke til kommentar
Ikke for å være for off-topic her men. Jeg har en Seagate 200GB harddisk, og denne bråker noe helt grusomt. Selve susinga er lav, men når den jobber (som den gjør konstant) så knirker den noe helt infernalsk. Sammenlignet med min WD 160GB, så er WD'en grusomt stille. Kanskje noe feil med min? :roll:

Neida, alle nyere Seagate-disker ligger på samme støynivå som konkurentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...