Skrollan Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Skal kjøpe meg 1 ny harddisk... Burde jeg velge western digital caviar eller maxtor dimond max hvem er best og hvem er stillest??? takker for alle svar... Lenke til kommentar
kr0ken Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 western digital er mest til å stole på med tanke på holdbarhet o.l., men vet ikke hvem som er stillest... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 De er omentrent like bra. Du blir nok omentrent like fornøyd uansett valg. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ville gått for Maxtor'en siden den er raskere... Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 er også veldi opptatt av støy er det noen som vet hvem som bråker minst??? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Skal kjøpe meg 1 ny harddisk... Burde jeg velge western digital caviar eller maxtor dimond max hvem er best og hvem er stillest??? takker for alle svar... Hvorfor ikke en Seagate disk? har dem i bøtter og spann, og hører dem knapt. Må faktisk sjekke HDD lampa på kabinettet for å se om diskene jobber eller ikke. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Western digital sin JB serie er det mange data databyggere/reperatører som anbefaler. Den som vises her er av den serien. Jeg har selv denne fra WD. Den bråker ikke. Dette er en hdd som lever lenge. Den er å annbefale! Jeg har ikke opplevd noe negativt med denne. Løp og kjøp. Endret 16. februar 2005 av DjKs Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg vil også anbefale WD, mine har aldri gått i stykker Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg vil også anbefale WD, mine har aldri gått i stykker ditto. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Mener dere caviaren nå eller??? Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har 12 WD som er på 24 timer i døgnet... Ikke no problem her kan annbefale dem Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Endret emnefelt og flyttet tråden til riktig kategori. Dere som anbefaler en av diskene fordi dere har den selv og den fungerer; dere har ikke litt tynt sammenligningsgrunnlag? Jeg har en IBM "Deathstar" som lever i beste velgående, men jeg vil ikke ha anbefalt den av den grunn. Harddisker flest varer veldig lenge. www.storagereview.com har en del fin info for harddiskkjøpere, bl.a en oversikt over feilrate på diverse disker. Endret 16. februar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Tusen takk.... STOOR hjelp Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ikke for å være for off-topic her men. Jeg har en Seagate 200GB harddisk, og denne bråker noe helt grusomt. Selve susinga er lav, men når den jobber (som den gjør konstant) så knirker den noe helt infernalsk. Sammenlignet med min WD 160GB, så er WD'en grusomt stille. Kanskje noe feil med min? Lenke til kommentar
enl Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ville uten tvil valgt Mator Diamondmax. Har hatt en del WD-disker tidligere, og maxtor-diskene har oppført seg mye bedre. Dessuten støyer Maxtor-diskene mye mindre enn WD. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ikke for å være for off-topic her men. Jeg har en Seagate 200GB harddisk, og denne bråker noe helt grusomt. Selve susinga er lav, men når den jobber (som den gjør konstant) så knirker den noe helt infernalsk. Sammenlignet med min WD 160GB, så er WD'en grusomt stille. Kanskje noe feil med min? Neida, alle nyere Seagate-disker ligger på samme støynivå som konkurentene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå