johnped Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei... Jeg får ikke sett en divx film på hjemme dvdèn i stua. Hvordan gjør jeg om divx til mpeg....? Siden spilleren tar dette formatet. Finnes det ett eller annet program man kan benytte..? På forhånd takk. Tjalabais Lenke til kommentar
laim_com Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er det VideoCd du skal ha? http://www.videohelp.com/ er en bra side med masse guides om konvertering av video. Divx til VCD Divx til SVCD Lenke til kommentar
Montag Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Vil forøvrig anbefale VSO DivXtoDVD Lenke til kommentar
kzn Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Vil forøvrig anbefale VSO DivXtoDVD tar det lang tid å konvertere med dette programmet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Vil forøvrig anbefale VSO DivXtoDVD tar det lang tid å konvertere med dette programmet? tja, jeg brukte rundt 40min på en tifl på 1.30 men jeg regner med at dette avhenger veldig av hva slags cpu man har osv. Lenke til kommentar
KyusS Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Det er mange tråder som omhandler dette temaet i forumet og regner med at et kjapt søk vil gi mye nyttig informasjon. Selv bruker jeg NeroVision Express til å konvertere videofiler til DVD format og det fungerer bra for min del. Endret 24. februar 2005 av KyusS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå