Ratleto Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Lurer på om det finnes en samleside for alle nyheter og artikler, tester osv. i hele hw-nettverket? Hvis ikke, hva med å lage en der alt er samlet, og man ved hjelp av f.eks. cookies kan velge hvilke kategorier man vil se? Selv kan jeg tenke meg en samleside med maskinvare-, programvare- og spill-nyheter. Og kanskje mer også når jeg får full oversikt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Vi har ingen "stor" samleside enda men du kan besøke www.begin.no, der vi enkelt lister opp de siste nyhetene fra hele nettverket vårt. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Ah. Supert. Takk takk. Vil forresten anbefale litt omgjøring av tekst-layouten. Jeg ville hatt artikkelnavnet størst og først, deretter hvor artikkelen er hentet fra (f.eks. akam.no) og dato, og så ingressen. Akam.no/Gamer.no osv. blir altfor dominerende, synes jeg. Artikkelen er viktigst, ikke hvor i nettverket den kommer fra. Og som jeg sa i første posting - mulighet for å plukke ut kategorier man ønsker og se og sånn, hadde virkelig vært noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå