Cerwell Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Ser ut til at mange ikke er klar over at forumet er delt inn i forskjellige kategorier. Men det er det. Det skulle vel bety at spørsmål om fx CPU skal under "Hardware", og ikke "Annet om data"? Eller er det jeg som ikke har forstått dette helt? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 cpu skal under "Hovedkort & Prosessor" Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 HAHAAA! han hadde ikke forstått det :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Cerwell skrev (2002-06-21 20:26):Ser ut til at mange ikke er klar over at forumet er delt inn i forskjellige kategorier. Men det er det. Det skulle vel bety at spørsmål om fx CPU skal under "Hardware", Så vidt jeg vet så er det ikke en kategori som heter Hardware her på hw.no-forumet. Quote: ...og ikke "Annet om data"? Eller er det jeg som ikke har forstått dette helt? Vel, tror du kanskje har blandet saken litt. CPU er det samme som prosessor og bør vel strengt tatt ligge under "Hovedkort& Prosessor"-kategorien. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Så vidt jeg vet så er det ikke en kategori som heter Hardware her på hw.no-forumet. Man kan vel egentlig si at det er en kategori her på forumet som heter "Hardware". Forumet består jo av 7deler / bolker som "Mobil", Off Topic", "Programmering" osv, og én av disse er "Hardware". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå