Gå til innhold

Kjøpe nytt Midi kabinett - to valg


Anbefalte innlegg

Valget står mellom disse to:

 

 

Mercury Mesh

 

Chieftec LBX-01

 

Setter pris på om noen kan bidra med sine erfaringer med disse to, slik at jeg får gjort et valg. Det er ikke lett å bestemme seg gitt.

 

Kan legge til at jeg vurderer en NortQ Silent 400W psu hvis valget faller på Mercury kabinettet.

 

På forhånd takk!

Endret av geriljajoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville anbefalt deg å kjøpe en modell bedre når det gjelder Mercury-kabinettet. For 100kr ekstra får du en LCD på kjøpet, de har det på microplex.no det også....

 

Ellers har jeg hørt at det Mercury-kabinettet kjøler bra pga. hullene i siden, men det gir også en god del støv i systemet. Men, det fikser du med litt støvsuging i ny og ne :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg ville anbefalt deg å kjøpe en modell bedre når det gjelder Mercury-kabinettet. For 100kr ekstra får du en LCD på kjøpet, de har det på microplex.no det også....

 

Ellers har jeg hørt at det Mercury-kabinettet kjøler bra pga. hullene i siden, men det gir også en god del støv i systemet. Men, det fikser du med litt støvsuging i ny og ne :thumbup:

Er ikke så nøye med display for min del, og samtidig blir ikke kabinett kjøpt på Microplex, da jeg ikke kan betale med kort der.

 

Når det gjelder Mercury kabinettet har det vel støvfilter på sidene, slik at problematikken med støv ikke blir så altfor stor.

 

Total prisen for mercury m/nortq psu og frakt blir 1272,- fra komplett.no

 

Skal jeg bestille fra microplex ender jeg fort opp på rundt 1550,-, men da med en bzerk psu.

 

Har du forresten noen erfaringer med chieftec kabinettet?

Endret av geriljajoe
Lenke til kommentar
Se på Hubman sine innlegg om Mercury-kabinettet, han seier iallefall at det er bra...

Jeg skulle gjerne hatt det jeg også... Men så var det det der med penger :( .. hmm...

 

Edit; satte inn ordet det en plass :thumbup:

Har allerede lest hubman sine erfaringer, men lurte på om det var flere som hadde erfaringer på mercuryn og chieftecen.

 

Det koster å være kar :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...