FrenChie Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har faktiskt HIV testa meg. For jeg hadde ekstremt angst for hiv i 4-5 år. Ble redd bare jeg kom borti en ukjent person Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 I dårlig humør i dag enden ? Nei, han er ikke det. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 For det første Hiv har du nok ikke, skulle det være noe som det tvilsomt er så er det klamydia, noe som er veldig tvilsomt. Da jeg testet meg tok han en qtips inn i urinrøret, er ikke så smertefult som alle skal ha det til, men ganske ubehagelig. Dette testet på klamydia og gonorè Tok og en blodprøve som testet hiv og hepatitt b. Det koster ingen ting å teste seg, eneste er et gebyr på 150kr(tror du får det refundert) Veldig digg å få fjærnet den bitte lille usikkerheten, selv om du kanskje blir litt mer usikker de dagene du venter på resultatet. Behandlingene er svært enkle(ikke hiv) så er ingen stor krise. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har faktiskt HIV testa meg. For jeg hadde ekstremt angst for hiv i 4-5 år. Ble redd bare jeg kom borti en ukjent person og nettopp derfor skal man ikke komme med sånnt bullshit om at man ikke kan kysse/ta på/komme i kontakt med folk som er HIV smitta... 27liter? jaha...seriøs klining som skal til da altså... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 27liter? jaha...seriøs klining som skal til da altså... Hmm. Er ikke verden rekorden 36timer? Da bør det samle seg litt spytt! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 27liter? jaha...seriøs klining som skal til da altså... Munnsår? Men uansett en person med HIV bør ikke kysse noen uten om å informere om dette! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 sant nok, men det sørgelige er jo at det er folk som går rundt og tror at de kan bli smitta av å kysse noen på kinnet, ta på dem, bruke toalettet etter dem o.s.v.... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 sant nok, men det sørgelige er jo at det er folk som går rundt og tror at de kan bli smitta av å kysse noen på kinnet, ta på dem, bruke toalettet etter dem o.s.v.... Ja, sjansen for å bli HIV-smittet er veldig liten. Selv om man har sex med en HIV-smittet er sjansen bare 1/100 for å bli smittet. Viruset er med andre ord ikke veldig smittsomt, men dersom man først smittes får det fatale konsekvenser. Det er nok derfor mange går og er redde for HIV, selv om det er mye større sjanse for å bli smittet av andre kjønssykdommer enn denne. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 I dårlig humør i dag enden ? Neida, men når noen sprer sånn dritt blir jeg jævlig forbanna. Berg: det visste jeg faktisk ikke. Sjekket opp med en lege, og han var heller ikke klar over det. Uansett er det jo mindre sansynlig at det skjer Lenke til kommentar
tøs Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Vill heller vært redd for klamydia. Dette er etter hva jeg har hørt litt mer utbrett. Jeg har hatt det og det er ingen lek. Vet ikke hva som er verst, følsen at kukken brenner hver gang du er på do, eller låne spenn av fattern til å dra til legen, for undersøkelse. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 I dag trenger man faktisk ikke bruke q-tips for å sjekke for klamydia, men det er nok flere legekontorer som fremdeles bruker den metoden, ja. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 I dag trenger man faktisk ikke bruke q-tips for å sjekke for klamydia, men det er nok flere legekontorer som fremdeles bruker den metoden, ja. Stålpinne inn i kuken metoden? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Kan sjekke med bare en urinprøve. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Husker første gangen jeg gjorde det. Jeg visste ikke hvor mye tiss de måtte ha, så tisset likesågodt i halve koppen. *ler av seg selv* Noen ganger er jeg så dum at jeg blir redd. Hm... Jeg fyllte hele koppen på sesjon..... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvis du virkelig har angst p.g.a. dette synes jeg du skal ta en tur til legen. Snakke litt om det. Stille de spørsmålene du lurer på og bli beroliget. Det er nok det beste Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 En vil ikke dø av HIV idag uansett, men du vil bli gående på medisiner hele livet for å holde den i sjakk. Sex er en risiko sport Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Husker første gangen jeg gjorde det. Jeg visste ikke hvor mye tiss de måtte ha, så tisset likesågodt i halve koppen. *ler av seg selv* Noen ganger er jeg så dum at jeg blir redd. Hm... Jeg fyllte hele koppen på sesjon..... ahhaha, *kommer skvulpende med en halv-literskopp fylt til randen* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Feil. Sånn ca. 27 liter spytt er tilstrekkelig til å smitte over HIV/AIDS ved overføring av spytt. Dette skjer jo aldri, men hei, her var du nok litt for sikker i din sak. Hahahaha! :!: Ikke alle som deler 27 liter spytt heller da. Hvor har du dette fra forresten? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg har faktisk hørt det samme, at spytt er smittefarlig, men at man trenger 27 liter. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 En vil ikke dø av HIV idag uansett, men du vil bli gående på medisiner hele livet for å holde den i sjakk. Sex er en risiko sport Man dør ikke av selve HIV men alle andre sykdommer man kan få pga null immunforsvar : Influensa, lungebetennelse, herpes : you name it , you die of it. Er man heldig lever man lenge med Hiv, men sykdommen tærer veldig på kroppen og medisinene man tar for å holde den i sjakk er jo heller ikke heldige da, veldig mange bivirkninger som gjør livet et rent lite helvete (venn som hadde sykdommen). Og selv om alle hevder at 1 samleie = veldig usansynlig for at du skal bli smittet så skal det faktisk ikke mer til enn akkurat det 1 samleie for at du kan få sykdommen. Test deg selv, så får du i alle fall saken ut av verden og slipper og gå med angst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå