Gå til innhold

HIV - er du forberedt

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Jeg sjekker meg hver tredje måned, det burde flere også begynne å gjøre.

Ok? Er du sååå mye ute og knuller ukjente folk ? :p Fører man et seriøst sexliv uten å ha ubeskytta one-night-stands hele tida klarer man seg VELDIG fint uten noe som helst. Må selvfølgelig kunne stole på personen, hvis du har et fast forhold. Kan man ikke det vil jeg ikke si at forholdet har noen framtid at all.

Jeg har ligget med samme person hele tiden, men legen min tipset meg om at jeg burde gjøre det såpass ofte. Det er ikke ofte man ser kjønnssykdommene, og får svi for det senere når det gjør at du ikke kan få barn o.l. Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite!

Tenk hvis alle jenter var som deg. Da hadde vi ikke hatt aids en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå går det mer i q-tip. Er nesten redde for å få klamydia enn HIV :p

Eller ikke, man trenger ikke å gjøre det mer alvorlig enn å pisse i en kopp. ;)

Husker første gangen jeg gjorde det. Jeg visste ikke hvor mye tiss de måtte ha, så tisset likesågodt i halve koppen. *ler av seg selv* Noen ganger er jeg så dum at jeg blir redd. Kan nevnes at jeg var fjorten første gangen jeg sjekket meg, så da ble det straks litt bedre, eller hva? :p

Lenke til kommentar
synest jeg skal advare: Visst dere møter ei med AIDS eller HIV så IKKE kyss han/henne og IKKJE få noe som helst kroppsveske fra han/henne på deg.

Det er ikke alle med AIDS/HIV som skriker det ut ved det første møtet heller, da. :p

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
synest jeg skal advare: Visst dere møter ei med AIDS eller HIV så IKKE kyss han/henne og IKKJE få noe som helst kroppsveske fra han/henne på deg.

IDIOT!!

Kom bort hit en tur, så skal jeg bitchslappe deg en gang eller tre.

Jeg vet ikke om det skyldes uvitenhet eller idioti, men du kan spare deg for å spre sånne bullshit-holdninger...

Smittestoffer finnes bare i blod, vevsvæsker og "seksualvæsker". Det finnes ikke i spytt.

Lenke til kommentar
Nå går det mer i q-tip. Er nesten redde for å få klamydia enn HIV :p

Eller ikke, man trenger ikke å gjøre det mer alvorlig enn å pisse i en kopp. ;)

Husker første gangen jeg gjorde det. Jeg visste ikke hvor mye tiss de måtte ha, så tisset likesågodt i halve koppen. *ler av seg selv* Noen ganger er jeg så dum at jeg blir redd. Kan nevnes at jeg var fjorten første gangen jeg sjekket meg, så da ble det straks litt bedre, eller hva? :p

Rævpult som fjortiss, god dam. :whistle:

Lenke til kommentar

IDIOT!!

Kom bort hit en tur, så skal jeg bitchslappe deg en gang eller tre.

Jeg vet ikke om det skyldes uvitenhet eller idioti, men du kan spare deg for å spre sånne bullshit-holdninger...

Smittestoffer finnes bare i blod, vevsvæsker og "seksualvæsker". Det finnes ikke i spytt.

I dårlig humør i dag enden ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...