Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hadde et tilfelle av casual, unprotected sex forrige helg. Et par dager etterpå leser jeg en artikkel om en dame som ble smittet av HIV. Er hypokonder, så jeg begynner selvsagt å tenke: "FAEN! Hva har jeg gjort?!" Har jeg grunn til å frykte det møysommelige Acquired Immune Deficiency Syndrome, eller er det helt normalt å gjøre hva jeg gjorde, en gang i blant? Noen av dere som faktisk har HIV eller har gjort noe som kan føre til smitte? Shit, jeg er redd nå. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er nok en ytterst minimal sjangse for at du blir smittet av HIV av den grunn. Så du har lite å frykte. Men det skader jo ikke å sjekke, ikke bare om HIV men andre kjønnsykdommer og, hvis dette var noen du ikke kjente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er nok en ytterst minimal sjangse for at du blir smittet av HIV av den grunn. Så du har lite å frykte. Men det skader jo ikke å sjekke, ikke bare om HIV men andre kjønnsykdommer og, hvis dette var noen du ikke kjente. Hadde møtt henne før, i Danmark (da er det morsomt å treffe henne igjen i fylla ), men det var 1.5 år siden. Snakker om teit spontanitet. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er nok en ytterst minimal sjangse for at du blir smittet av HIV av den grunn. Så du har lite å frykte. Men det skader jo ikke å sjekke, ikke bare om HIV men andre kjønnsykdommer og, hvis dette var noen du ikke kjente. Hadde møtt henne før, i Danmark (da er det morsomt å treffe henne igjen i fylla ), men det var 1.5 år siden. Snakker om teit spontanitet. Har ikkje du dame white? (meiner eg har sett etelleranna lekkert i recent pic posts....) on-topic : sjansen er nok rimelig liten ja.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Du kan nok ta det med ro, HIV er ikke så veldig utbredt i Danmark. Men det skader ikke å teste seg, for all del. BTW; HIV vil ikke si det samme som AIDS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har ikkje du dame white? (meiner eg har sett etelleranna lekkert i recent pic posts....) on-topic : sjansen er nok rimelig liten ja.. Hadde dame ja. Inntil nylig. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Nei, du har ikke HIV. Tør jeg vedde fingeren min på. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Nei, du har ikke HIV. Tør jeg vedde fingeren min på. Du får krysse fingrene Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Å, hadde vært digg med HIV. mange som har det i Noreg igrunn? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ohyeah... Kjenner meg igjen i den stilinga... Jeg som meg, er du redd...gå og test deg selv Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Du har ikke HIV. Men kjønnssykdom; det kan du ha. Jeg sjekker meg hver tredje måned, det burde flere også begynne å gjøre. Du argumenterer kanskje med at du bare ligger med èn? Det gjør jeg også, men gudene vet hvem han kan ligge med..Aldri stol på noen Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har ikkje du dame white? (meiner eg har sett etelleranna lekkert i recent pic posts....) on-topic : sjansen er nok rimelig liten ja.. Hadde dame ja. Inntil nylig. Ok. Sorry om eg trakka i salaten her... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har ikkje du dame white? (meiner eg har sett etelleranna lekkert i recent pic posts....) on-topic : sjansen er nok rimelig liten ja.. Hadde dame ja. Inntil nylig. Ok. Sorry om eg trakka i salaten her... Nei, det var det jeg som gjorde ... sist helg. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Jeg sjekker meg hver tredje måned, det burde flere også begynne å gjøre. Ok? Er du sååå mye ute og knuller ukjente folk ? Fører man et seriøst sexliv uten å ha ubeskytta one-night-stands hele tida klarer man seg VELDIG fint uten noe som helst. Må selvfølgelig kunne stole på personen, hvis du har et fast forhold. Kan man ikke det vil jeg ikke si at forholdet har noen framtid at all. Endret 16. februar 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
Luv Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Dr.X: tenkt på deltidsjobb på klara-klok elns? Endret 16. februar 2005 av dD. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Du er ikke HIV smitta, tro meg! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Lærern vår sa at måten de fjernet enkelte kjønnsykdomer på gutter var at de kjørte en metallpine med pigger inn i urinrøret, som de dro ut og inn. Høres ikke behaglig ut. Tror dette var før i tide. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Øy, faen a! Jeg får jo vondt her jeg sitter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Nå går det mer i q-tip. Er nesten redde for å få klamydia enn HIV Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg sjekker meg hver tredje måned, det burde flere også begynne å gjøre. Ok? Er du sååå mye ute og knuller ukjente folk ? Fører man et seriøst sexliv uten å ha ubeskytta one-night-stands hele tida klarer man seg VELDIG fint uten noe som helst. Må selvfølgelig kunne stole på personen, hvis du har et fast forhold. Kan man ikke det vil jeg ikke si at forholdet har noen framtid at all. Jeg har ligget med samme person hele tiden, men legen min tipset meg om at jeg burde gjøre det såpass ofte. Det er ikke ofte man ser kjønnssykdommene, og får svi for det senere når det gjør at du ikke kan få barn o.l. Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå