Bear^ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg tenkte å ta en liten "minne" tur tilbake til Sam Fishers første spill. Innstalerte spillet og alt gikk greit. Men, det hakker så utroligt mye, faktisk nesten umulig å spille Jeg har 2,9 Ghz Prosessor 512 MB Ram Nvidia Geforce FX 5600 (256 MB) Jeg kjører alt på High og en res på 1024*768 Jeg skjønner ikke hvorfor det skal hakke. Jeg kjørte det på Medium, 800*600, på min gamle råtne IBM med 700 Mhz, 128 MB ram og Nvidia Riva TNT2 skjermkort. Kjører også Doom 3 med alt på high, og ligger på rundt 30 FPS (ikke så veldig bra, men det går). Noen som kan tenke seg til hva problemet er? Har oppdatert alle driverne Lenke til kommentar
PoW Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Klokke ned prosessoren kanskje? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Er det en Celleron CPU du har eller? Prøv med mindre oppløsning og mindre ayecandy selv om dette spillet er litt gammel nå da. Men i bunn og grunn skal du kunne klare å spille spillet pga det krever nesten ingenting for å spille det i noen lunde grei kvalitet. Endret 17. februar 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Er ikke så forferdelig inne på navn på PC deler, ennå, er fremdeles "Nerd under opplæring " Men vet at det er en Intel (og om Celeron kommer innunder der, aner jeg ikke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå