XciTe Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei! Jeg tenkte jeg sku invisterer i en harddisk til. Men jeg begynner å slippe opp for plass i kabinettet. Har dere forslag til et handy kabinett som ikke er for stort og har en fin løsning med mange harddisk plasser? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 har du lyst på et "STORT" karbinett eller et medi tower...? har ganske mye og si. og hvordan hovedkort og karbinett har du nå? hvor mye vil du betale? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 chieftec dragon Lenke til kommentar
maze Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 NeonLightBlack Dette er kabinettet jeg har. om med litt styling blir det fett. Her er min worklog. Og det har plass til en del disker. Kan få 8 disker inn der. Er 6 hd brønner og 2 diskett. Skulle holde en stund det. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 coolermaster stacker men det er vel alt for svært for de fleste.. jeg er i allefall fornøyd.. går på hjul, så det er lett å flytte, annet enn når man skal på lan o.l. da.. du kan vel ha 4*4=16 harddisker i det.. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Stort? vel det er lengre enn de fleste, men høydemessig er det på "høyde" med miditower....Er veldig fornøyd med stacker, er heller ikke av se som "viser frem" kabinettet, det er for å ha innmaten samlet, samtidig så det har gode løsninger på kjøling, installering av nye enheter, når det blir aktuelt Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Da ville jeg ha anbefalt noen av "coolermaster", har aldrig prøvd dem.. men de ser greie ut.. se på denne siden. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Stort? vel det er lengre enn de fleste, men høydemessig er det på "høyde" med miditower.... etter hva jeg har forstått er det litt høyere enn de fleste midi tower.. Chieftec sine (iallefall dragon serien) er like høy, men det er jo svære miditower da.. når jeg har sett etter tower har jeg funnet ut at de fleste miditower er ca 40-45 cm høy, mens chieftec pleier å ligge på ca 55.. stacker er også rundt 55, og i tillegg kommer hjulene hvis du har de på.. og så er stacker ca 2-3 cm bredere, og 10 cm dypere:) Lenke til kommentar
div_ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Stemmer jeg sammenlignet med et Ceiftech "3" 5.25 brønn kabinett Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 chieftec dragon Sorry, men jeg må bare si fjortis Lenke til kommentar
Seian Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 chieftec dragon Sorry, men jeg må bare si fjortis Hva som er så fjortiss med det kabinettet ? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) chieftec dragon Sorry, men jeg må bare si fjortis fjortis? det er ikke mye fjortis det er drittbra kvalitet og ser sånn ganske anonymt ut. kabinetter som f.eks. termaltake, raidmax osv. er fjortis Endret 21. februar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 ville gått for lian li kabinett, pga: plass,harddisk plassen er stor!,støydempet og kjøling! men dyrt det er jeg enig, men det er et kvalitets kabinett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå