Gå til innhold

Hvor kan jeg laste ned nye MSN Messenger?

trallulei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du mener den som ikke er laget enda? Åja, den er nok lett å finne.

det var da rart jeg så den hos en kompis igår da..... tenk dn er nok laget ja.... men glemte å spørre hvhor han fant den...

Du vet at 7.0 ikke er ferdig enda? er det ikke litt merkelig å begynne på neste versjon da? :roll:

Så enten er det øynene dine som spiller deg et puss, du drømte, kameraten din lager offisielle MSN-versjoner, eller at det var MSN pluss eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Det kan være han har 7.0 eller 6.2 men bare skiftet skin. Det vet jeg vertfall min bror har, den er gul hos han.

hmm.. kan ver muligt, mn er han kalte dn for7.34 eller noe i den duren..... og det var litt annerledes utseende ikke bare annen farge på skin....

Lenke til kommentar
Du mener den som ikke er laget enda? Åja, den er nok lett å finne.

det var da rart jeg så den hos en kompis igår da..... tenk dn er nok laget ja.... men glemte å spørre hvhor han fant den...

Du vet at 7.0 ikke er ferdig enda? er det ikke litt merkelig å begynne på neste versjon da? :roll:

Så enten er det øynene dine som spiller deg et puss, du drømte, kameraten din lager offisielle MSN-versjoner, eller at det var MSN pluss eller noe lignende.

ja jeg vet... syntes det var litt rart selv... men så det da selv... var da ikke såå trett igår vel?? hmm

Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140
itpro

blablabla.....

Den nye beta build 604 inneholder en del forandringer i forhold til den gamle (425) inkludert modifiserte ikoner og støtte for en ny funksjon kalt "personalized status messages" - et kjærkomment innslag for gamle ICQ-brukere. Denne nye funksjonen gjør det mulig å lage dine egne "statuser" i Messenger i stedet for de "kjedelige" gamle som "i telefonen" og "borte".

blablabl...

var det det du tenkte på`?

Lenke til kommentar
itpro

blablabla.....

Den nye beta build 604 inneholder en del forandringer i forhold til den gamle (425) inkludert modifiserte ikoner og støtte for en ny funksjon kalt "personalized status messages" - et kjærkomment innslag for gamle ICQ-brukere. Denne nye funksjonen gjør det mulig å lage dine egne "statuser" i Messenger i stedet for de "kjedelige" gamle som "i telefonen" og "borte".

blablabl...

var det det du tenkte på`?

spurte kompisen min nå... han sa det var en ny beta versjon og kalte den msn 7.0 Build 7.0.0604

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...