Skypond Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg sitter for øyeblikket med en P4 2,6 NW, Asus P4c800E-deluxe hk, 1 gb Twinmos/winbond (3200) minne, Sapphire Radeon X800Pro Vivo (AGP). Og lurer på om jeg skal hoppe over til AMD. Har faktisk litt lyst på 64 bit :-) Men jeg har ikke peiling på hva som er verdt å kjøpe. Jeg vil skifte ut cpu og hovedkort. Muligens minne om det trengs. Har nettopp kjøpt skjermkortet så gidder ikke å gå over til PCI-Express enda. Så jeg vil ha ett skikkelig hovedkort, ikke noe i 500 kroners klassen. Noen som kan hjelpe meg med hva jeg skal plukke ut? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) snip Personlig synes jeg du bør vente litt. Tror ikke du vil merke så altfor mye forskjell på P4C 2.6 GHz og en AMD64 3500+ i normal bruk. Selv skal jeg vente til AMD og Intel får ut dobbelkjernene sine. Endret 16. februar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hovedkort(jeg har ikke noen egene erfraringer med dette, men en kamerat har dette i s754 og er veldig fornøyd... cpu du kan sikekrt ha litt krafitgere cpu, men du oppga ikke noe budsjett du skal holde deg til... ogsen minne har du? Lenke til kommentar
Skypond Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 1 gb Twinmos/winbond (3200) minne. Det stod i texten. Takker for tipsene. Nå er jeg allergisk mot MSI sine produkter pga dårlig erfaring med deres hovedkort 3 ganger faktisk :-) Men men. Får vel gjerne vurdere å vente enda litt til :-) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 1 gb Twinmos/winbond (3200) minne. Det stod i texten. Takker for tipsene. Nå er jeg allergisk mot MSI sine produkter pga dårlig erfaring med deres hovedkort 3 ganger faktisk :-) Men men. Får vel gjerne vurdere å vente enda litt til :-) Hvis du absolutt skal kjøpe nytt, så vil jeg anbefale noe slikt: Hovedkort og CPU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå