Gå til innhold

Hvem yrke passer bra for en prest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei...

Herbalisem er vel ikke nødvendig da jeg kan heale?

 

Si ikke det, herbalism + alchemy er fine saker for folk som er avhengige av mana; fint å kunne lage seg store mengder mana potions å ha med i ryggsekken. Men det er nå bare min erfaring som lav lvl mage da. ;)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Når jeg får tak i WoW, har jeg tenkt å være priest med tailoring og skinning. Med tailoring kan jeg lage min egen armor, sekker, skjorter m.m.

 

Grunnen til jeg skal ta skinning er at noen tailoring recipies trenger leather + at noen i gruppen min er blacksmither, og de trenger også noen ganger lether.

Du kan også tjene en slant på skinning.

 

Enchanting er også fint, men da må du ødelegge grønne items, som du istedenfor kunne tjent penger på. Men du kan forbedre tingene dine.

 

Letherworking til en prests høres litt rart ut, siden prestene ikke kan ha på seg leather, men det er jo ditt valg :)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle si "hvem" hele tiden??? Det heter "Hvilket" for FFS!!  :mad:

 

Jeg hadde herbalism og Alchemy som priest. Kjempeflott med manaptions som nevnt tidligere..

I dette tilfellet heter det faktisk hvilke. Flertall, ikke?

Nei, trådstarter spør jo om "hvem yrke". Oversatt til fornuftig norsk tolker jeg det som "hvilket yrke", altså i entall.

Lenke til kommentar

Tailoring kan være fint, men du må investere litt i det for at du skal ha noe nytte av det du lager etterhvert. Holder ikke å bare bruke det du finner selv.

 

Enchanting kan være veldig kult, men er dyrt og vanskelig å få opp. Blizzard har selv sagt at det er enn "hardcore" tradeskill.

 

Herbalism/alchemy kan være kjekt å ha. De fleste potions er nyttige og du kan lage en del artige potions etterhvert.

 

Mining og skinning er fine hvis du vil tjene penger. Du kan også tjene penger på herbalism hvis du ikke tar alchemy og i stedet selger herbs.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle si "hvem" hele tiden??? Det heter "Hvilket" for FFS!!  :mad:

 

Jeg hadde herbalism og Alchemy som priest. Kjempeflott med manaptions som nevnt tidligere..

I dette tilfellet heter det faktisk hvilke. Flertall, ikke?

Nei, trådstarter spør jo om "hvem yrke". Oversatt til fornuftig norsk tolker jeg det som "hvilket yrke", altså i entall.

Det hadde jo blitt for dumt å skrive "hvilke yrke" Må bli "hvilket yrke"

 

Kunne jo eventuelt ha vært "hvilke yrker"

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

leatherworking er det naturlige å ta sammen med skinning, skjønt jeg tok tailoring (som på høyere levler også krever litt leather) for å tjene penger på å lage bags.. at en guild kompis tok leatherworking, så jeg bytter mellom å bruke bittelitt selv, selge å AH og fore ham med leather slik at han kan skille med Leatherworking

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...