BadLoser Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Som dere kanskje forstår, leter jeg i disse dager etter en mp3-spiller. Har sett gjennom en del tester på hw.no, men har ikke funnet en som oppfyller mine (strenge?) krav. Så jeg kan likegodt liste dem opp: 1. Må finnes i 512mb utgave 2. Må være relativt liten og lett, slik at den kan bæres rundt halsen - Må ha mulighet for halskjede 3. USB2.0 grensesnitt 4. Må ikke trenge egen driver, dvs den skal installere seg selv 5. Bør ikke trenge eget overføringsprogram, men antar jeg kan overse dette Ellers er det jo et pluss om den har et stilfullt design, helst i svart eller sølv. Utenom disse kravene er jeg ikke så nøye, sålenge den støtter ALT av mp3. Tenker med dette på den nyeste Muvo spilleren, som hadde problemer med en del mp3 filer. Er som sagt kanskje litt kravstor, men håper noen vet om en spiller som oppfyller kravene mine. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Creativve Muvo V200 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22811 Pris webbutik: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=41906 kroner 1325 Pris Lefdal: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...s_vartypes_text Kroner 1695 Hint: Prisgarnti Drit i det, lesete nå at du skulle bruke det som smykke rundt halsen Asono har noe greier der. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Jeg har en spiller som heter NIob NB-110. Dette er en spiller med meget god lyd. Den er liten og lett. Har OLED skjerm, og opptil 26t spilletid på en ladning. se www.niob.se Endret 16. februar 2005 av sesteen Lenke til kommentar
BadLoser Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Takk folkens. Den Niob spilleren virker meget lovende, jeg leser litt mer om den nå. Lenke til kommentar
BadLoser Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) sesteen: Hvor kjøpte du den egentlig? De har den i hvertfall ikke i produktguiden her på hw.no. EDIT: Ser ut som jeg fant en side som sender til Norge i "retailers" seksjonen på siden deres. Endret 17. februar 2005 av BadLoser Lenke til kommentar
gravejester Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Spilleren du leter etter er nok denne: JOS MP-400 Fåes også i 1GB utgave. Lenke til kommentar
nm Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Spilleren du leter etter er nok denne: JOS MP-400 Fåes også i 1GB utgave. Den så fin ut, men den var veldig dyr da... Ta også en titt på Enox EMX-830. Du finner den hos Bluero. Den har de samme spesifikasjonene som JOS-spilleren, men er mindre og billigere. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Creative Zen Touch? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 ipod shuffle? Finner rimelig på f.eks QXL for tiden. ihvertfall rimeligere enn i prisguiden her på hw.no Søk etter shuffle på qxl Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Når det gjelder halsskjede, så har de fleste (flashminne-)mp3-spillerne et lite hull/feste for rem o.l. Her kan du fest feks en vanlig reklame-mobil-rem, og henge den rundt halsen. Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Når det gjelder halsskjede, så har de fleste (flashminne-)mp3-spillerne et lite hull/feste for rem o.l. Her kan du fest feks en vanlig reklame-mobil-rem, og henge den rundt halsen. ipod shufle er liten enkel grei plass og er enkel og bruke., Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 1. Må finnes i 512mb utgave 2. Må være relativt liten og lett, slik at den kan bæres rundt halsen - Må ha mulighet for halskjede 3. USB2.0 grensesnitt 4. Må ikke trenge egen driver, dvs den skal installere seg selv 5. Bør ikke trenge eget overføringsprogram, men antar jeg kan overse dette Her beskriver du nesten på punkt å prikke "iPod Shuffle"! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Han har kanskje lyst på display, da er Ipod Shuffle utelukket siden den ikke har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå