zn00ker Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jaja da var det nok et spørsmål angående GTA3 og nei det er ikke om den XP patchen. :razz: Jeg holder på å hente inn dissa bilene som skal til Import/Export garasjen i Portland. Men jeg finner ikke DoDo. Noen som kan si meg åssen den ser ut?? Jeg har kjørt overalt jeg kan tenke meg; Portland, Staunton Island og Shoreside Vale. Lenke til kommentar
grilldress Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Er ikke dodo flyet du finner på flyplassen? I så fall: Kikk inni en av hangarene. Har forresten noen klart å fly dem skikkelig? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Ja. Seff. Det burde jeg ha husket siden jeg har gjort mission som involerte det flyet Takk for påminnelsen! Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Det finner du på flyplassen.... det er rødt og hvit og har avkappede vinger.... er noe dritt å fly med må bare fly rett frem med det...' Do not underrestimate........ Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Hehe. Jeg fant ut det! Jeg fløy i 10 sekunder faktisk :smile: Noen bedre?? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg har flydd til andre siden. Men det er ikke så kult som å fly med tanksen Du skriver kode for å få bilene til å lette chittychittybb tror jeg for tank i en tanks skyter bakover for fart og letter Dritefett :smile: Kjørte rundt på taka i bydel 2 Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 hvor skriver man kode? fant disse på en dansk server: GUNSGUNSGUNS Alle våben. IFIWEREARICHMAN Flere penge. GESUNDHEIT Fuldt liv. MOREPOLICEPLEASE Forhøjer 'wanted' level. NOPOLICEPLEASE Mindsker 'wanted' level. GIVEUSATANK Kampvogn. BANGBANGBANG Spræng alle biler i luften. ILIKEDRESSINGUP Skift udseende. ITSALLGOINGMAAAD 'Peds' kamp mod hinanden. NOBODYLIKESME Alle 'Peds' hader dig. WEAPONSFORALL Skøre 'Peds'. TIMEFLIESWHENYOU Tiden går hurtigere. BOOOOORING Tiden går langsommere. TURTOISE Fuldt skjold. SKINCANCERFORME Klart vejr. ILIKESCOTLAND Skyet vejr. ILOVESCOTLAND Regnvejr. PEASOUP Tåget vejr. MADWEATHER Tiden går hurtigere. ANICESETOFWHEELS Usynlige biler med synlige hjul. CHITTYCITTYBB Lav tyngdekraft. CORNERSLIKEMAD Bedre styring af bilen. NASTYLIMBSCHEAT Mere blod. så vennligst fortell? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 22:04, BadKarma^ skrev:Det finner du på flyplassen.... det er rødt og hvit og har avkappede vinger.... er noe dritt å fly med må bare fly rett frem med det...'Do not underrestimate........ flyet kan flys opp og ned og til sidene, og det er lett også. det største feilen folk gjør når de flyr er og trykke analoge stikken ned eller ikke bruke analoge stikken, selv om det er logisk og trekke den ned får ikke flyet nok fart da. press nesa nedover med analoge stikken på rullebanen, gass opp og _slipp_ stikka når flyet letter. etter og ha lettet litt merker du når du mister fart. press stikka litt opp slit at du jevner deg ut og flyr svakt nedover. slipp stikka igjen så letter du litt mere siden du har nok fart til det etter og ha flydd litt nedover. resten finner du fort ut selv. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 22:04, BadKarma^ skrev:Det finner du på flyplassen.... det er rødt og hvit og har avkappede vinger.... er noe dritt å fly med må bare fly rett frem med det...'Do not underrestimate........ flyet kan flys opp og ned og til sidene, og det er lett også. det største feilen folk gjør når de flyr er og trykke analoge stikken ned eller ikke bruke analoge stikken, selv om det er logisk og trekke den ned får ikke flyet nok fart da. press nesa nedover med analoge stikken på rullebanen, gass opp og _slipp_ stikka når flyet letter. etter og ha lettet litt merker du når du mister fart. press stikka litt opp slit at du jevner deg ut og flyr svakt nedover. slipp stikka igjen så letter du litt mere siden du har nok fart til det etter og ha flydd litt nedover. resten finner du fort ut selv. Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: Den 2002-06-22 00:43, minimum payne skrev:hvor skriver man kode? fant disse på en dansk server:GUNSGUNSGUNS Alle våben. IFIWEREARICHMAN Flere penge. GESUNDHEIT Fuldt liv. MOREPOLICEPLEASE Forhøjer 'wanted' level. NOPOLICEPLEASE Mindsker 'wanted' level. GIVEUSATANK Kampvogn. BANGBANGBANG Spræng alle biler i luften. ILIKEDRESSINGUP Skift udseende. ITSALLGOINGMAAAD 'Peds' kamp mod hinanden. NOBODYLIKESME Alle 'Peds' hader dig. WEAPONSFORALL Skøre 'Peds'. TIMEFLIESWHENYOU Tiden går hurtigere. BOOOOORING Tiden går langsommere. TURTOISE Fuldt skjold. SKINCANCERFORME Klart vejr. ILIKESCOTLAND Skyet vejr. ILOVESCOTLAND Regnvejr. PEASOUP Tåget vejr. MADWEATHER Tiden går hurtigere. ANICESETOFWHEELS Usynlige biler med synlige hjul. CHITTYCITTYBB Lav tyngdekraft. CORNERSLIKEMAD Bedre styring af bilen. NASTYLIMBSCHEAT Mere blod.så vennligst fortell? Bare skriv de når du er inne i spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå