Retroboy Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Var jo litt cool denne da!! http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305509 Retro... Endret 16. februar 2005 av Retroboy Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ahahahahahahaha! :lol: Hahahahahah! HAHAHA! :lol Le:r meg totalt i hjel! Noe så sinnskyt teit! Det må da være grenser for hvor syke idéer man kommer opp med! Men Motorola har jo kommet med mye sånn før. De var også først ute med sykkelhjelmer med innebygget handsfree og blåtann Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Praktisk sikkert, men vil ikke se ut som en komplett idiot. ser litt dumt ut. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Synes ikke det er så teit, står en masse på ski og det er et jævla herk og ta opp telefonen når det ringer, med denne er du kvitt problemet! retro.. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) En fin ide det der, men er sikkert litt upraktisk siden de brillene helt sikkert blir en del tyngre enn vanlige solbriller. Hvis jeg så en som gikk på gata med sånne briller ville jeg nok ikke synes det så teit ut, heller tvert i mot. "Det der var jo litt kult!" Har sikkert wow-faktor også. Endret 16. februar 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Synes ikke det er så teit, står en masse på ski og det er et jævla herk og ta opp telefonen når det ringer, med denne er du kvitt problemet! retro.. Hvorfor ikke bare legge telefonen i lommen, og koble til et headset som du har i øret? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Syns det er litt harry med solbriller med innebygd mobil jeg... Men det var jo min mening... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå