sdasdsad Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg er på utkikk etter Ericsson T39m eller World utgaven. Kikka litt på utenlandske nettsider, men det koster så mye, og så har jeg ikke lyst å handle over Ebay. Lurer på om det finnes butikker i norge med restlagre eller om noen har sett no annonsert telefon. En virkelig fet telefon som jeg hadde før. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 http://www.retrofone.com/product_info.php?products_id=78 Selvfølgelig kan du jo sjekke QXL.no, finn.no, bruktmarked.no og ymse andre sider. Ser ikke det store problemet med å bestille via eBay. Har bestilt derfra i 7-8 år, og aldri hatt det minste problem. Lenke til kommentar
karlakse Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg har en som jeg snart må venne meg av med å bruke. venter på at nokia 3230 skal komme. kanskje interessert i å selge etter det. send en pm om du er interessert. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg har en sånn hvit/grå T39m liggende i skapet her. Den funker helt fint, men ser ganske godt brukt ut.. Den kan også være litt vrien å lade til tider, ladekontakten må ha litt vekt på seg for at den skal koble til eller noe. Du får sende en pm hvis det ikke høres ut som katta i sekken. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Feilpostet og flyttes. Husk at salg osv. ikke skal taes i forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå