knutby Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Tenkte jeg skulle bestile noe fra databutikken.com men som jeg forstår der det en svensk butikk. Må jeg betale toll fra den? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Sånn som jeg har forstått det så har de noe lager og sånt i Norge, jeg har bestillt derfra før uten å måtte betale toll... det er på den norske delen av sia du er på ikke sant? for der står det på norsk....www.databutikken.com/no/ Lenke til kommentar
DataButikken.com Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Tenkte jeg skulle bestile noe fra databutikken.com men som jeg forstår der det en svensk butikk. Må jeg betale toll fra den? Hei. Antar at det er momstillegg du mener, ettersom det ikke er toll på datautstyr. Når du handler varer av oss så er det som å handle av en vanlig norsk webshop. Du som kunde forholder deg til Databutikken Norge AS som er et norskregistrert firma. Derfor trenger du ikke tenke på moms/toll selv om varene sendes fra vårt lager i Sverige. Alt sånt tar vi oss av. Med vennlig hilsen Kundeservice Databutikken Norge AS Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 ahh. takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå