Pc-FreakOut Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Haha! ingen skummle hensikter her. bare kom over dette innlegget, og sendte inn et svar Artigt at du sendte inn det forslaget! Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Mange skeptikere her, hvorfor de gir sjokolade osv... men jeg er mer skeptisk til PC-FreakOuts skumle hensikt i å grave fram en tråd som er nesten 10 måneder gammel ... skummelt. Forresten, tidlig i Netshops liv spurte de (kanskje) etter forslag fra kjøpere på hvordan gjøre de bedre, jeg sendte inn sende snop forslaget Vet ikke om det var bare meg eller om de kanskje hadde allerede tenkt på det, men jeg kan være en av årsakene til at mange datanerder har lagt på seg noen gram... 5261564[/snapback] Slutt å skryt da Neida, er bra om du er grunnen. (Helten min ) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Dette ble ferdigdiskutert i februar i år, og dermed behøvde man ikke bumpe den opp 9 måneder. Slik bumping = stengning, da denne diskusjonen var ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg