Gå til innhold

Merkelig pakke fra Netshop


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en OCZ 512mb EL Platinum R2 hos Netshop

Her er pakkesporing (jeg bestilte varene ca. 1 time før plukking!!):

 

Dato: Kl.: Hendelse: Poststed:

14.02.05 19.45 Innlevert postterminal 3169 STOKKE

15.02.05 11.18 Registrert omlastingsterminal 5020 BERGEN

16.02.05 08.16 Ankommet postkontor 5859 BERGEN TH. VINDENES

16.02.05 13.19 Utlevert 5859 BERGEN TH. VINDENES

 

Dette er jo sinnsykt bra service. Godt jobbet Netshop!!

Det er bare en ting som er litt rart. Når jeg mottok pakken var det ikke bare en minnebrikke der, nemlig en Lion-sjokolade også?!

Det var ingen info om sjokoladen hverken på kvitering, pakke eller produkt (RAM).

 

Jeg har tre teorier: :hmm:

 

1 - Sjokoladen kom fra OCZ

2 - Sjokoladen kom fra Netshop.no

3 - Den av de ansatte på Netshop.no som pakket forsendelsen pakket ved en feiltagelse inn en sjokolden også!!

 

Noen ideér, evt. andre som har opplevd dette før??

Uansett så fikk jeg joen gratis sjokolade da :thumbup::D:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Postgangen er mye bedre enn det jeg fikk på min vare som jeg bestilte i 23-tiden i forgårs iallefall. Den ble registrert pakket og sendt hos komplett rundt 13, men ikke registrert inn på posten i Stokke før 20:18, hvorpå det ikke ble sendt videre til Oslo før kl 08:53 i dag tidlig.. Ikke helt fornøyd med det. :\

Lenke til kommentar

Man får sjokolade fra Netshop ja, fikk det med min Shuttle SN95G5.

Er et enkelt lite service-triks for å blidgjøre kunden, og samtidig ganske så billig utildekket smisking. Men sjokolade er godt.

 

Før hadde Netshop harde mintpastiller, jeg vil tørre å påstå at Lion er bedre. Ikke minst står det mer i stil til den pakka du hadde kjøpt. Tenk å skulle få mintpastiller til et sånt oppsett a!

Lenke til kommentar

Lion er betre :( . Har mange esker med kvite drops heima. Vil ha sjokolade! Har fått drops heile vinteren, og om sommaren kan dei ikkje ha sjokolade grunna varme = smelting.

 

Var vel Microplex som starta denne trenden med sine yummy karameller :yes:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Jeg fikk med en Lion sjokolade da jeg fikk min nye bærbare på lørdag. Har fått det fra dem tdligere også. Det er nesten sånn at man blir litt skuffet over å bare ha fått én sjokolade med en bærbar datamaskin, når man får det samme til f.eks en minnebrikke. Kanskje jeg skal ringe dem og spørre om jeg kan få en til :yes:

Lenke til kommentar

Er jo sant det er posten som tar seg av leveringa. Men koffor i (sensur) bruker varer fra komplett.no 4 dager lenger når di blir levert samme plass? (dvs STOKKE)? Varen min fra netshop, brukte 2 dager... bestillte noe fra komplett noen uker etterpå.. da brukte posten over ei uke?

 

 

Lionsjokoladen er en bonus vi ikke klarer oss uten ;)

Lenke til kommentar
Postgangen er mye bedre enn det jeg fikk på min vare som jeg bestilte i 23-tiden i forgårs iallefall. Den ble registrert pakket og sendt hos komplett rundt 13, men ikke registrert inn på posten i Stokke før 20:18, hvorpå det ikke ble sendt videre til Oslo før kl 08:53 i dag tidlig.. Ikke helt fornøyd med det. :\

 

Du har misforstått Postens pakkesporing. Den ble registrert/sortert i Stokke kl 20:18 ja, men også VIDERESENDT til Oslo samme kveld. Hvordan kunne den ellers bli sortert i Oslo kl 08:53 i dag tidlig? :roll:

Lenke til kommentar

Jeg var også heldig med min bestilling forrige uke:

 

09.02.05 15.24 Innlevert postterminal 3169 STOKKE

09.02.05 19.56 Videresendt 0024 OSLO

10.02.05 11.08 Registrert omlastingsterminal 5020 BERGEN

11.02.05 08.38 Ankommet postkontor 5052 BERGEN KIWI 865 BJØRNSONSGATE

11.02.05 22.25 Utlevert 5052 BERGEN KIWI 865 BJØRNSONSGATE

 

Tok altså bare to dager fra bestilling til jeg kunne hente pakken. Grunnen er nok at Netshop var raske med å levere inn pakken på Stokke. Regner med posten har faste tidspunkt når det gjelder transport videre, så hvis en pakke blir levert av webshoppen for sent tar det en dag ekstra.

 

PS!

Fikk også sjokolade :)

Endret av Magellan
Lenke til kommentar
Er jo sant det er posten som tar seg av leveringa.  Men koffor i (sensur)  bruker varer fra komplett.no  4 dager lenger når di blir levert samme plass?  (dvs STOKKE)?    Varen min fra netshop, brukte 2 dager... bestillte noe fra komplett  noen uker etterpå.. da brukte posten over ei uke?

Jeg bor i Trondheim og har bestilt masse fra Komplett og Netshop. Normalt blir pakken sortert på postterminalen i Trondheim allerede dagen etter den er sendt. Det er veldig rask postgang synes ihvertfall jeg, og siden jeg jobber på postterminalen så kan jeg hente pakken min allerede dagen etter :D

Lenke til kommentar
Postgangen er mye bedre enn det jeg fikk på min vare som jeg bestilte i 23-tiden i forgårs iallefall. Den ble registrert pakket og sendt hos komplett rundt 13, men ikke registrert inn på posten i Stokke før 20:18, hvorpå det ikke ble sendt videre til Oslo før kl 08:53 i dag tidlig.. Ikke helt fornøyd med det. :\

 

Du har misforstått Postens pakkesporing. Den ble registrert/sortert i Stokke kl 20:18 ja, men også VIDERESENDT til Oslo samme kveld. Hvordan kunne den ellers bli sortert i Oslo kl 08:53 i dag tidlig? :roll:

Beklager, jeg skrev feil. Jeg mente "sendt videre FRA Oslo før kl 08:53".

Lenke til kommentar
Tok altså bare to dager fra bestilling til jeg kunne hente pakken. Grunnen er nok at Netshop var raske med å levere inn pakken på Stokke. Regner med posten har faste tidspunkt når det gjelder transport videre, så hvis en pakke blir levert av webshoppen for sent tar det en dag ekstra.

 

PS!

Fikk også sjokolade :)

Nettbutikkene må ikke levere pakkene selv, de har store containere stående inntil lasteramper ved lageret sitt som de selv plasserer pakkene i, så kommer det lastebil og henter containeren og setter igjen en tom en eller flere ganger hver dag. Det er så lastebilen som tar turen fra Kullerød, Sandefjord til Stokke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...