wonderwoman Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg trenger en fargeskriver som kan kjøre ut A3 ark, budsjettet er på ca 3000.- Er det mulig å finne en god skriver til den prisen? Det virker ikke som A3 er særlig prioritert av de store produsentene Jeg prioriterer bildekvalitet over utskriftshastighet og skulle gjerne ha mulighet til å skrive på cd-plater. Lenke til kommentar
carloc Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hej Wunderfrau De skrev Jeg trenger en fargeskriver som kan kjøre ut A3 ark, budsjettet er på ca 3000.-Er det mulig å finne en god skriver til den prisen? Det virker ikke som A3 er særlig prioritert av de store produsentene mad.gif Jeg prioriterer bildekvalitet over utskriftshastighet og skulle gjerne ha mulighet til å skrive på cd-plater. Jeg har lige købt en Canon 9950 er er meget tilfreds med den http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=85064 Men prisen ligger langt over 3000,- bops. Men noget andet du skulle tage hensyn til er prisen på blæk. Jeg har selv haft et helvede med HP. Man får en billig printer, men skal betale dyrt for blæk. Samme forhold gælder for Epson, Lexmark, you name it .................... Min Canon er dyr, men billig for blæk og har otte blækbeholdere der kan byttes enkeltvis. Og den kan skrive på CD'er. Carlo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå