Darkwing Duck Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Skal kjøpe ny vannkjøling til maskinen og lurer på hvilken jeg skal velge. Har hatt Zalmann Reserator før og syns den blir litt stor og i tillegg så er det mange som mener at den kjøler dårlig. Ikke for at jeg merket at den kjølet dårlig, men så har ikke jeg noe å sammenligne med. Så , hva skal jeg velge? BigWater settet er jo ganske mye billigere, er kvaliteten deretter? Kjøler BigWater bedre enn Zalmann Reserator? Mvh Darkwing Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg er strålende fornøyd med bigwateren.. litt lettere blir det å frakte md seg pcen en plass også.. Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Det sier seg selv at BigWater vil støye mer enn Zalmann pga viften. Kan man sammenligne støyen på viften med noe annet? F.eks vifter på et skjermkort eller cpu-vifte? Mvh Darkwing Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Det følger jo med viftestyring til den viften du får med bigwater settet. Den bråker lite på laveste rpm. Men se litt på www.vendur.no , SilenX-viftene er stillegående og flytter mye luft.. kanskje noe for deg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå