Stjernen Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei! For ca 2 mnd siden bygde jeg en pc til onkelen min. Alt virket perfekt og han var fornøyd. For to uker siden sluttet pc-en plutselig å virke. Jeg måtte selvfølgelig fikse problemet. Sjekket om harddisken er gåen og det er den ikke. Psu-en funker den og. Alt av kontakter har jeg sjekket. Saken er den at når jeg slår den på, så går viftene en gang rundt og thats it. Ingenting. Ingen lyder som indikerer hva som kan være feil. Noen som har vært borti lignende, eventuelt har en mulig løsning på problemet. Hardware: Amd duron 1Ghz Asus a7v133-c 128 Mb ram pc133 300w psu Lenke til kommentar
zyklopz Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 jeg tror at grunnen er at cpu viften er ødelakt.. hvis den ikke går rundt så er det nok det.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg hadde samme problem med en AMD-prosessor jeg hadde... Den slå seg på i et sekund, så av igjen. Problemet var da at jeg hadde for liten vifte! Så hvis det er noe problem med cpu-viften, kan det være at den slår seg av for å hindre at pcu'en skal ryke. Test med en ny cpu-vifte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå